Anna Wendzikowska też założyła swoją markę ubrań. "Sama wybierałam wszystkie materiały". Mamy zdjęcia i ceny

Anna Wendzikowska nad swoim brandem odzieżowym pracowała w tajemnicy od lipca zeszłego roku. I oto jest! Efektem starań dziennikarki jest marka Loriini.

Anna Wendzikowska przez lata wypracowała swój styl, który zyskał wierne grono fanek. Z pewnością ucieszy je fakt, że dziennikarka zdecydowała się na założenie własnej marki odzieżowej: Loriini.

Pracowałam nad tym projektem od lipca ubiegłego roku. Pandemia zastała mnie tuż przed końcem, nie zdążyłam zrobić sesji wizerunkowej, która miała być gdzieś w tropikach, spójnie z koncepcją marki, papugi, jakaś dżungla... - mówi Wendzikowska.

Pracując w show-biznesie, telewizji od kilkunastu lat luźno jestem też związana z modą. Chciałam połączyć różne style, które obserwuję w różnych miejscach świata podczas podróży,  zaczerpnąć z nich to, co mi się podoba. Zsyntetyzować. Chciałam, żeby było kobieco i kolorowo, a jednocześnie klasycznie, żeby to były ubrania, w których kobiety nie będą się czuły przebrane. 

I faktycznie, jest kolorowo! Kolekcja sukienek, których ceny wahają się od 450 zł do 650 zł, jest do obejrzenia w naszej galerii:

Loriini - skąd się wzięła nazwa marki?

Lorrini to egzotyczna nazwa oznaczająca plemię papug z podrodziny dam. Damy to najbardziej barwne przedstawicielki swojego gatunku. Równie kolorowe są ubrania Loriini, w których tworzeniu Wendzikowska brała aktywny udział:

Wszystko jest bardzo moje. Sama wybierałam wszystkie materiały, brałam udział w procesie tworzenia na każdym kroku. Testowałam każdy z modeli od ponad pół roku. Na wywiadach, w podróży, w telewizyjnym studiu czy na Oscarach. Jest to kolekcja sprawdzona w każdych możliwych warunkach.

Ostatnio swoją modową marką pochwaliła się też Mafffashion. Skusicie się na zakup u którejś z pań?

Więcej o: