Gessler zarabia krocie dla TVN-u. Wojewódzki w tyle. Kwoty wyszły na jaw

Choć TVN nie zachwycił nowościami na jesień, to stacja opublikowała ceny za spoty reklamowe. Okazuje się, że największe kokosy zarabiane są przy emisji programów z Magdą Gessler. Jak z innymi programami? Zobaczcie sami.

Jesienią widzowie TVN raczej nie mogą liczyć na żadne nowości. W stacji pojawią się jedynie stare programy takie jak: "Kuchenne rewolucje", "Kobieta na krańcu świata", "Top Model" czy "Azja Express". Wyjątkiem jest jednak telenowela matrymonialna o nazwie "B&B Love". Mimo że tym razem TVN nie zafundował widzom żadnych nowości, to na starych programach wciąż nieźle zarabia. Na oficjalnej stronie stacji opublikowany został cennik spotów reklamowych przed, po i w trakcie emisji danego programu. Niekwestionowaną królową jest Magda Gessler. A inni? Poznajcie szczegóły. 

Zobacz wideo Anna Senkara żegna się z "DDTVN". Wyjawia, jakie ma plany

Magda Gessler zarabia krocie dla TVN-u. Ujawniono cennik reklam w stacji 

Jak wynika z publikacji, w nowej ramówce po raz kolejny najcenniejsze są te reklamy, które będą emitowane przy programach z udziałem Magdy Gessler. To oznacza, że to właśnie na nich stacja zarobi najwięcej, a królowa polskiej gastronomii faktycznie jest królową. Jak się okazuje, spoty przed "Kuchennymi rewolucjami" podlegają specjalnej wycenie. Natomiast w przerwie programowej za reklamę pierwszego spotu trzeba zapłacić aż 60 400 zł. Na tym jednak nie koniec, ponieważ jeszcze więcej należy zapłacić za reklamę przed "MasterChefem", w którym Magda Gessler jest jedną z jurorek. Mowa o kwocie 64 600 zł. Zdjęcia dotyczące tematu możecie zobaczyć w galerii na górze strony.

Co z pozostałymi programami stacji? "Top Model" wyprzedza show Wojewódzkiego 

Jeśli chodzi o inne programy, sytuacja prezentuje się o wiele inaczej. Dla porównania za reklamę przed emisją "Top Model" trzeba zapłacić 40 800 zł. Natomiast najdroższy spot w trakcie weekendowego wydania "Dzień dobry TVN" to 21 400. Co ciekawe, zarobki przy programach Magdy Gessler naprawdę są rekordowe, a restauratorka znacznie wyprzedza kolegów i koleżanki z branży. Za reklamę podczas talk-show Kuby Wojewódzkiego trzeba zapłacić 39 400 zł. Z kolei podczas emisji programu Martyny Wojciechowskiej "Kobieta na krańcu świata" koszt reklamy wynosi 19 400 zł. Jesteście zaskoczeni? ZOBACZ TEŻ: "B&B Love". Marta puściła parę z ust. Zdradziła kulisy programu. Z tym muszą mierzyć się uczestnicy.

 
Więcej o: