Według wyliczeń Wirtualnych Mediów Kanał Sportowy od kilku miesięcy traci subskrybentów. Po odejściu Krzysztofa Stanowskiego ubyło już ich ponad 120 tysięcy. Ogólna liczba subskrypcji kanału spadła też poniżej miliona.
Projekt Tomasza Smokowskiego, Michała Pola, Mateusz Borka i Macieja Wandzla jeszcze w październiku miał 1,12 miliona subskrypcji. W czwartek, 8 lutego, ta liczba spadła poniżej miliona. Zauważył to Marcin Szczupak z Press-Service Monitoring Mediów. W serwisie X opublikował post w tym temacie. "No i stało się. Kanał Sportowy na YouTube ma 999,7 tysięcy subskrybentów" - napisał Marcin Szczupak.
O zupełnie innym trendzie może mówić Kanał Zero, nowa inicjatywa Krzysztofa Stanowskiego. Od debiutu kanału na YouTube, 1 lutego 2024 roku, przybyło już ponad 200 tysięcy subskrybentów (z 570 tysięcy do 770 tysięcy). Najpopularniejszym materiałem jest wywiad z prezydentem Andrzejem Dudą, który wyświetlono już ponad 2,6 miliona razy.
Kanał Sportowy w ostatnim czasie zmienił swoją ramówkę i zaproponował nowe formaty i twarze. Zadebiutował cykl youtubera Winiego z serii "Kanał informacyjny". Michał Pol opowiada o wydarzeniach ze świata sportu i nie tylko w programie "Polowanie". Z kolei program "Kowalove" prowadzą Wojciech Kowalczyk i Tomasz Smokowski. Pojawił się także cykl "Na gorąco", w którym w luźnej konwencji opowiada się newsy ze świata sportu.
Z kolei Kanał Zero postawił na grono zróżnicowanych ekspertów, którzy wypowiadają się na przeróżne tematy. Wśród nich są m.in. Tede, Izabella Krzan, Monika Goździalska, Tomasz Raczek. Oprócz wywiadu Krzysztofa Stanowskiego i Roberta Mazurka z prezydentem Andrzejem Dudą, na kanale pojawił się także materiał opowiadający o prawnych problemach Michała Wiśniewskiego. Krzysztof Stanowski w sieci pochwalił się, że wszystkie materiały od startu kanału wyświetlono już ponad 16 milionów razy.