Już 15 października odbędą się wybory parlamentarne. Sporo gwiazd zdecydowało się w tym czasie publicznie zabrać głos w sprawach polityki. Szczególnie do kobiet w ostatnim czasie kierowane są liczne kampanie mające na celu zachęcenie ich do pójścia do urn. W nerwowym czasie przedwyborczym prezenterki konkurencyjnych stacji spotkały się na jednej imprezie branżowej. Agnieszka Woźniak-Starak zdecydowała się na odważną stylizację. Ida Nowakowska na ściance pozowała w towarzystwie syna.
Agnieszka Woźniak-Starak pojawiła się na wydarzeniu jako ambasadorka marki. Dziennikarka na tę okazję wybrała naprawdę odważną stylizację. Z pewnością wie, jak zwrócić na siebie uwagę. Obok niej nie można było przejść obojętnie. Założyła szykowny kombinezon z siateczki, który błyszczał się z daleka za sprawą wszytych cekinów. Na wierzch narzuciła garniturową marynarkę w beżowym odcieniu. Do całości prezenterka dobrała srebrne sandałki na obcasie. Idealnym uzupełnieniem stylizacji były rozpuszczone, delikatnie pofalowane włosy i świetlisty makijaż, a także minimalistyczne, złote kolczyki.
Na tej samej imprezie pojawiła się prezenterka konkurencyjnej stacji. Ida Nowakowska na ściankę zdecydowała się zabrać swojego syna. Młoda mama roześmiana pozowała do zdjęć w towarzystwie 2,5 letniego Maksymiliana Marka, przy okazji taszcząc jego wózek. Prezenterka także zdecydowała się na kombinezon, jednak w kompletnie innym stylu niż ten, w którym zaprezentowała się Agnieszka Woźniak-Starak. Pod obszerne ogrodniczki Nowakowa założyła czarny top, a całość prezentowała się raczej na sportowo.
Agnieszka Woźniak-Starak nie płacze po zwolnieniu z "Dzień dobry TVN". Dziennikarka sprawnie łączy przyjemne z pożytecznym i została twarzą luksusowego sklepu internetowego. Można w nim zakupić suplementy diety, ekskluzywne kosmetyki, perfumy i produkty "poprawiające samopoczucie". Jak podaje "Super Express", za udział w kampanii reklamowej dziennikarka mogła zarobić nawet pół miliona złotych. Więcej TUTAJ.