Natalia Kukulska z mężem pojawiła się na evencie marki W. Kruk. Na ściance pozowali też m.in. Ciocia Liestyle z Jakobem Koselem oraz Beata Tadla z mężem. O nowej kolekcji biżuterii inspirowaną doświadczeniami muzycznej pary przeczytacie poniżej.
W. Kruk po raz pierwszy w historii zaprosił do współpracy parę - małżeństwo muzyków, którzy z sukcesami dzielą nie tylko życie zawodowe, ale również prywatne. Natalia Kukulska, znana polska wokalistka, autorka tekstów i producentka wraz z mężem Michałem Dąbrówką - cenionym perkusistą, kompozytorem i producentem muzycznym stworzyli kolekcję, która odzwierciedla ich muzyczną pasję i nierozerwalne uczucie, które ich łączy.
Nazwa kolekcji LONGPLAY jest oczywistym odniesieniem do tzw. płyty długogrającej. Jest metaforą związku o długim stażu. Jesteśmy razem dwadzieścia dwa lata, a nasze życie nierozłącznie związane jest z muzyką. Stworzyliśmy wspólnie wiele utworów, z których uzbierałby się niejeden longplay. Jest tu również gra słów. Utwory promujące album nazywa się singlami. Połączenie singli daje longplay. Tak też było w naszym życiu - mówi Natalia Kukulska.
W kolekcji drobną, minimalistyczną biżuterię oraz duże, przyciągające uwagę modowe formy. Na specjalne życzenie Natalii powstał pierścionek, który obejmuje trzy palce i zjawiskowo prezentuje się podczas trzymania mikrofonu na scenie. Nowością dla marki jest męska odsłona kolekcji ambasadorskiej - masywne bransolety, sygnety i naszyjniki, na których widnieją różne kombinacje symboli muzycznych. W kolekcji znalazły się też skórzane akcesoria oraz jedwabne chusty wyprodukowane z największą precyzją w polskich manufakturach.
Więcej zdjęć ze współpracy Natalii Kukulskiej i Michała Dąbrówki z W. Kruk znajdziecie w naszej galerii na górze strony.