W zaledwie pięć lat od przeprowadzki do Kalifornii Meghan Markle ponownie mierzy się z brakami personalnymi w swoim teamie. Księżna Sussex pożegnała dziesiątą osobę odpowiedzialną za jej wizerunek - stanowisko dyrektorki ds. komunikacji właśnie opuściła Emily Robinson, doświadczona specjalistka, wcześniej związana z Netfliksem.
Robinson dołączyła do zespołu Harry’ego i Meghan w czerwcu, teraz po zaledwie trzech miesiącach postanowiła wypowiedzieć umowę o pracę. Decyzja ta miała należeć wyłącznie do niej, a osoby z jej otoczenia twierdzą, że musiała mieć ku temu poważne powody. "Emily nie jest typem, który łatwo się poddaje. Skoro zrezygnowała, musiało być naprawdę źle" - zdradziła jedna z przyjaciółek kobiety w rozmowie z "Daily Mail". Zatrudnienie Robinson od początku budziło emocje - przez lata współpracowała przy produkcji serialu "The Crown", którego niektóre wątki uznawano za wyjątkowo kontrowersyjne dla brytyjskiej rodziny królewskiej. Jak wynika z doniesień dziennika, Emily Robinson nie wspomina również współpracy z parą Sussexów na swoim profilu zawodowym w popularnym serwisie, mimo że wymienia inne wcześniejsze projekty. Jej odejście sprawia, że liczba specjalistów ds. PR, którzy rozstali się z Meghan i Harrym od czasu ich emigracji, to już dziesięć osób. Warto jednak zaznaczyć, że część z nich została później przesunięta do innych funkcji w ramach fundacji Archewell.
Podczas niedawnej rozmowy z Alyson Shontell, redaktor naczelną i dyrektorką ds. treści magazynu "Fortune", Meghan Markle zdradziła kulisy nowej współpracy z Netfliksem. Księżna podkreślała, że zawarta umowa przypomina model, jaki stosują Barack i Michelle Obamowie, którzy od lat z sukcesem rozwijają własną firmę produkcyjną Higher Ground. - To bardzo podobne do tego, co mają Obamowie - to znak siły naszego partnerstwa - mówiła Meghan, dodając, że nowy kontrakt zapewnia jej i Harry’emu większą niezależność przy tworzeniu projektów. W praktyce oznacza to, że Netflix jako pierwszy ma możliwość zapoznania się z propozycjami nowych programów, a jeśli uzna, że nie pasują do jego strategii, para może szukać innego miejsca na ich realizację. - Daje nam to elastyczność i możliwość rozwijania różnych pomysłów - tłumaczyła księżna Sussex. Jak zaznaczyła, celem ich działalności jest tworzenie treści, które nie tylko bawią, ale także niosą ze sobą przesłanie.
"halo tu polsat" zrobił "Kurzopkobombki". To jak wyszła im podobizna Cichopek, to hit
Nawrocka w rudych włosach niczym disneyowska księżniczka! A w czarnych pasmach i z grzywką? Hit!
Górniak sprzedaje swoje używane ubrania. Koszula poszła za prawdziwą fortunę. Szok!
Kucharz prezydenta ujawnił ulubione danie Nawrockiego. "Kocha wszystko, co związane z..."
TV Republika znów zorganizuje sylwestra. Wiemy, kto na nim wystąpi
Nowe szczegóły ws. rozwodu Janiczka. Aktor się wygadał. "Proces nie jest jawny"
Kwaśniewska i Badach opuszczają Polskę na święta. Wiadomo, jakie mają plany
Maciej ze "Ślubu od pierwszego wejrzenia" przemówił po finale. Mocny wpis zniknął po kilku minutach
Jabłczyńska zamieniła Warszawę na wieś. Jej stuletni dom zachwyca, zwłaszcza kuchnia. Obok kurnik