Joanna Przetakiewicz wspomina młodość. "Nasze życie było znacznie cięższe". Zdradza, jak zarobiła majątek

Luksusowa posiadłość Joanny Przetakiewicz pojawiła się w jednym z hiszpańskim magazynów. Gwiazda przy okazji opowiedziała o początkach swojej kariery.

Joanna Przetakiewicz posiada kilka nieruchomości. Między innymi ponadstuletnią willę w Konstancinie, w której mieszka ze swoim mężem Rinke Rooyensem. Posiadłość warta 13 milionów złotych niedawno pojawiła się w programie "Dzień dobry TVN". Teraz właścicielka marki odzieżowej La Mania pochwaliła się w hiszpańskiej prasie inną nieruchomością. Przy okazji opowiedziała o swojej miłości do luksusu.

Joanna Przetakiewicz i Rinke RooyensJoanna Przetakiewicz i Rinke Rooyens w sesji zdjęciowej dla hiszpańskiego magazynu!

Zobacz wideo

Joanna Przetakiewicz opowiada o swojej karierze w hiszpańskim magazynie

Joanna Przetakiewicz chcąc zwabić potencjalnego kupca podwarszawskiej posiadłości, postanowiła pokazać dom w hiszpańskim magazynie "Hola". Wielbicielka luksusu zaczęła od przypomnienia początków swojej kariery.

Dorastałam w komunistycznej Polsce. Miałam beztroską młodość. Oczywiście jakość życia, jaką miałam w Polsce, bardzo różniła się od tego, co można było spotkać w Europie Zachodniej. W tamtych czasach posiadanie małego mieszkania i samochodu było dla Polaków najwyższym luksusem. Nawet żywność musiała być racjonowana. Nasze życie było znacznie cięższe, ale trudność nas zmotywowała.

Joanna PrzetakiewiczJoanna Przetakiewicz w ogromnym kapeluszu. "Przy okazji można zachować dystans"

Na łamach magazynu Joanna wspominała też swój pierwszy biznes. Gwiazda nie omieszkała podzielić się z czytelnikami faktem, że uwielbia luksusowe życie.

Kiedy byłam jeszcze na studiach, złożyłam wniosek o pożyczkę i wraz z zaprzyjaźnionym lekarzem rozpoczęłam swój pierwszy biznes. Stworzyliśmy sieć gabinetów stomatologicznych. Szybko wykorzystaliśmy szanse, które pojawiły się wraz z upadkiem komunizmu w Polsce. Nigdy nie przeproszę za sukces. Kocham luksusowe życie... a luksus kocha mnie.

Przetakiewicz nie omieszkała też zareklamować swojej marki.

Założyłam więc La Mania, moją własną markę modową i spełniłam marzenie. Postrzegana przez kobiety pewne siebie, La Mania jest ucieleśnieniem luksusu i seksapilu.

Jesteśmy ciekawi, czy reklama w hiszpańskiej prasie pomoże Joannie znaleźć kupca luksusowej willi?

Więcej o: