• Link został skopiowany

Brzuch Shakiry jest bardziej znany niż ona sama. Nie zgadniecie, jak tym razem go wykorzystała!

Shakira wie, jak pobudzić zmysły.
Shakira
Materiały prasowe

Shakira ze swojego brzucha uczyniła znak rozpoznawczy. Wokalistka wykonuje taniec brzucha w swoich teledyskach, a jej ruchy naprawdę pobudzają zmysły.

Czy to taneczna "Loca" czy "Hips don't' lie" Shakira wie, jak przyciągnąć uwagę widzów. Niemal każdy z jej teledysków jest okraszony jej zmysłowym tańcem brzucha. Nic zresztą w tym dziwnego, bo wokalistka nie dość, że świetnie się porusza to jeszcze może się poszczycić wyjątkowo zgrabnym brzuchem.

Teraz Shakira wykorzystała swój brzuch do nowego celu - będziemy ją mogli zobaczyć w reklamie jogurtów Activia. Gwiazda wspiera realizację kampanii pod hasłem "Dobre samopoczucie bierze się ze środka", opartej na nowej linii kreatywnej związanej z tańcem i podkreślającej dobre samopoczucie biorące się z wewnątrz. W reklamie telewizyjnej, która została nakręcona w Barcelonie, zobaczymy Shakirę w fantazyjnym lesie, oplataną wirami złotego pyłu.

Shakira
Shakira Materiały prasowe
Materiały prasowe

Poprzez taniec wyraża swoje dobre samopoczucie:

Uważam, że dbanie o zdrowie wewnętrzne jest kluczem do dobrego samopoczucia, a najlepszym sposobem dla mnie na wyrażenie tego, że czuję się dobrze, jest taniec 0 powiedziała Shakira.
Shakira
Shakira Materiały prasowe
Materiały prasowe

Tłem muzycznym dla reklamy telewizyjnej jest nowa piosenka Shakiry "Dare (La la la)", która znalazła się na jej najnowszej płycie "Shakira". Reklama jest centralnym elementem pierwszej kampanii reklamowej. Spot będzie można oglądać już od 16 marca w ponad 50 krajach na całym świecie.

Shakira
Shakira Materiały prasowe
Materiały prasowe

Dlaczego firma zdecydowała się na współpracę z Shakirą? Wyjaśnił to Przemek Pohrybieniuk, rzecznika Danone:

Naszym zdaniem nikt lepiej niż Shakira nie potrafi pokazać, jak ważne jest dbanie o własne zdrowie. Shakira jest idealnym przykładem pokazującym, że dobre samopoczucie wewnętrzne jest niezbędne do wyrażenia siebie jako światowej sławy artystki.

Więcej o kampanii, a także dodatkowe materiały jak making-of i reklamę telewizyjną zobaczycie na Activia.com już od 16 marca. Tymczasem nasyćcie oczy i zmysły apetycznymi zdjęciami Shakiry.

Shakira
Shakira Materiały prasowe
Materiały prasowe

Vic

Więcej o: