Michał Rachoń stracił pracę? Zniknął z dwóch anten. Jest komentarz redaktora naczelnego rozgłośni

Michał Rachoń ma doświadczenie nie tylko telewizyjne, ale i radiowe. Najnowsze informacje dotyczące jego życia zawodowego mówią, że nie usłyszymy już go w dwóch znanych rozgłośniach.

Michała Rachonia kojarzymy przede wszystkim z programów emitowanych w TVP. Warto wspomnieć, że pracownik publicznego nadawcy spełniał się do niedawna również w dwóch radiach. Te etapy należą już do przeszłości, czego dowiadujemy się z portalu Wirtualnemedia.pl. 

Michał Rachoń kończy z radiem. Powodem odejścia nadmiar pracy?

Pracownik TVP najpierw przestał działać w Polskim Radiu 24, a teraz wiadomym jest, że nie poprowadzi dwóch cykli publicystycznych w Radiu Opole. Zaczął je realizować w styczniu 2022 roku. Razem z Piotrem Cywińskim prowadził "Spięcie", a także "Pole minowe". Jak redaktor naczelny rozgłośni skomentował najnowsze informacje?

Zobacz wideo Czy dziennikarze TVP powinni zostać rozliczeni?

- Pan Michał Rachoń w ostatnim czasie nie pojawiał się zbyt często na naszej antenie w związku z innymi swoimi zobowiązaniami - oznajmił w rozmowie ze wspomnianym portalem. Wspomniał ponadto, że pracownik TVP ma umowę z Radiem Opole do końca grudnia 2023 roku. Co wiadomo natomiast o innych zobowiązaniach zawodowych Rachonia? Pracownik TVP ma skupiać się obecnie na realizowaniu serialu dokumentalnego "Reset". Sam zainteresowany postanowił powstrzymać się od komentowania nowin dotyczących jego sfery zawodowej.

Michał Rachoń odchodzi z radiaMichał Rachoń odchodzi z radia YT

Michał Rachoń prowadził debatę w TVP. Co na jego temat napisała Woźniak-Starak?

Debata przedwyborcza emitowana na kanale publicznego nadawcy przeszła do historii. Prowadzili ją Anna Bogusiewicz i Michał Rachoń, którym nie szczędzono słów krytyki po politycznym spotkaniu. Szpilę wbiła pracownikowi TVP Agnieszka Woźniak-Starak, udostępniając na InstaStories grafikę profilu "Make Life Harder". Widać na niej Rachonia z następującym podpisem "Źle za PO, super za PiS. Macie minutę, by o tym pogadać". Prezenterka TVN krótko podpisała udostępnione zdjęcie. "Dziennikarz" - oznajmiła, ubierając nazwę zawodu w cudzysłowie. Zaznaczmy przy tym, że pracownik TVP naruszył zasady prowadzenia debaty. Z założenia powinien być bezstronnym prowadzącym, czego nie było widać. Nie pozwolił do końca przywitać się Donaldowi Tuskowi z widzami, a pod koniec spotkania zaatakował go słownie. Po zdjęcia dotyczące tematu zapraszamy do galerii na górze strony.

Piotr Cywiński i Michał RachońPiotr Cywiński i Michał Rachoń YT

Więcej o:
Copyright © Agora SA