Więcej artykułów o gwiazdach przeczytasz na stronie głównej Gazeta.pl
Anna Lewandowska w 2018 roku otworzyła na warszawskim Wilanowie jedną ze swoich restauracji należącą do sieci Healthy Store by Ann. Niestety, jak wiele restauracji i kawiarni w tamtym miejscu, lokal trenerki już nie funkcjonuje.
W ostatnim czasie wszystkie media rozpisywały się o tym, że Robert Lewandowski otworzył trzypoziomową restaurację z barem dla kibiców w Browarach Warszawskich. Okazuje się, że kiedy piłkarz świętował sukces, jego żona musiała zamknąć jedną ze swoich knajp z sieci Healthy Store by Ann. Mowa o pierwszym lokalu trenerki na Wilanowie, którego otwarcie świętowała w 2018 roku. Ostatni post promujący modne miejsce, pojawił się na Instagramie lokalu 30 sierpnia.
Na miejscu można było wypić kawę, koktajle czy zjeść owsiankę. W lokalu można było również kupić batoniki, musli, białka i inne produkty, które dotychczas były dostępne tylko na stronie internetowej Lewandowskiej. Trzeba też przyznać, że tanio tam nie było. Trzy lata temu za 300 ml smoothies trzeba zapłacić 15 zł, a za owsiankę 16 złotych. Ceny kaw wahały się od 10 do 14 złotych.
Sama Lewandowska o zamknięciu lokalu nie poinformowała. Zrobił to za nią portalwarszawski.pl. Serwis podał, że w ostatnim czasie na terenie Wilanowa zamknęło się aż dziewięć lokali gastronomicznych, a prawdopodobnie niebawem zamkną się kolejne. Wskazywano, że na taki stan rzeczy wpływ mogą mieć wysokie czynsze oraz brak miejsc parkingowych przed lokalami.
Zdjęcia pustej już knajpy Anny Lewandowskiej opublikowano też na fanpage'u "Wilanów - tu mieszkam". W opisie pod zdjęciem czytamy:
Lokal Anny Lewandowskiej w Royal Wilanów to kolejne zamknięcie w Wilanowie, które obrazuje tragiczną sytuację dotyczącą stanu lokalnej gastronomii i nie tylko.
Czy powodem zamknięcia wilanowskiego oddziału Healthy Store by Ann był wysoki czynsz? Menedżerka trenerki, Barbara Krysztofczyk, z którą się skontaktowaliśmy, nie odniosła się do tej kwestii. Wskazała jednak, że powód zamknięcia lokalu na Wilanowie wiąże się ze strategią marketingową marki.
Lokal Healthy Store na Wilanowie był powiązany z marką spożywczą Foods by Ann, która od niedawna kierowana jest przez zarząd w zmienionym składzie. To też się wiąże z nową strategią marki. Foods by Ann będzie się przede wszystkim skupiać na swojej głównej działalności - czyli na dostarczaniu zdrowych produktów spożywczych do sklepów stacjonarnych oraz online - przyznała.
Będzie tęsknić za knajpą Lewandowskiej?