Koniec roku to czas podsumowań. Nie od dzisiaj wiadomo, że internet to idealne miejsce do wypromowania siebie, swoich przyjaciół czy pasji. Plotek prezentuje wam pięć filmików, które w 2009 roku były najchętniej oglądane przez internautów na całym świecie.
Ten film obejrzało ponad 120 milionów osób. Susan Boyle zrobiła piorunujące wrażenie na jurorach programu oraz na widzach. Programu nie wygrała, ale osiągnęła spektakularny sukces. Ten film można oglądać nawet kilka razy dziennie i nadal się nie nudzi.
Królem internetu był w tym roku David After, którego powrót samochodem od dentysty oglądało aż 37 milionów ludzi. 7-letni chłopiec zachowywał się jakby zażył narkotyki, a on po prostu był oszołomiony znieczuleniem po wizycie u dentysty.
Świadkowie, druhny i młodzi w drodze do ołtarza zaprezentowali swoje umiejętności taneczne. Rozweselili gości, a przy tym wyśmienicie się bawili. Relację ze ślubu Jill i Kevina Heinzów oglądało 33 miliony internautów.
Dopiero na czwartym miejscu znalazł się profesjonalny, a nie amatorski film. Zwiastun drugiej części sagi "Zmierzch" bił w internecie rekordy popularności. Fanki Roberta Pattinsona nie mogły doczekać się premiery filmu, więc po kilka razy oglądały zwiastun. Po premierze były pewnie rozczarowane, bo Robert nie pojawił się w zbyt wielu scenach w filmie "Księżyc w Nowiu".
Na piątym miejscu znalazła się reklama wody mineralnej Evian. Film z bobasami, które tańczą i jeżdżą na wrotkach zobaczyło aż 27 miliony internautów.
Szaza