Kylie Jenner niedawno miała okazję cieszyć się premierą swojej nowej marki. Klientki chętnie zamawiały kostiumy kąpielowe Kylie Swim i z niecierpliwością wyczekiwały na kurierów. Efekt, niestety, nie był zadowalający. W internecie rozpętała się prawdziwa burza. TikTok huczy o wątpliwej jakości nowych produktów celebrytki.
Na TikToku zaczęły ukazywać się pierwsze unboxingi paczek od Kylie Swim. Niestety, opinie w większości nie są pochlebne. Okazuje się, że kostiumy kąpielowe są źle uszyte, a materiał prześwituje. W opublikowanych materiałach możemy zauważyć niestaranne wykończenia. Internautki zwróciły także uwagę na bardzo skąpy krój. Stroje od Kylie Jenner nie układają się dobrze na ciele, a w efekcie nie zasłaniają tego, co powinny.
Komentujący porównują stroje od Kylie do tych z przeciętnych sieciówek czy supermarketów. Uważają, że gwiazda dysponuje wystarczającym budżetem, aby wypuścić dobre jakościowo produkty. Dodatkowo cena samego kostiumu Kylie Swim nie jest adekwatna do jakości. Za prześwitujący materiał sygnowany jej nazwiskiem trzeba zapłacić 400 złotych.
Lubię Kylie, ale te stroje wyglądają jak z SheIn, a kosztują 400 złotych i nawet są zapakowane podobnie - pisze jedna z oburzonych internautek.
Po poprzednich sukcesach Kylie Jenner media donosiły, że jej nowa marka może się okazać prawdziwym hitem. Niestety, oburzenie internautów wskazuje na totalne przeciwieństwo. Do tej pory stworzyła swoją linię kosmetyków kolorowych oraz pielęgnacyjnych, a lada dzień czeka nas premiera Kylie Baby. Gwiazda gwarantuje, że nad pielęgnacją dziecięcą pracowała od kilku lat ze sztabem pediatrów, a nowe produkty mają być najwyższej jakości.