30. urodziny marki NUXE. To rocznica powstania pewnego produktu!

W tym roku NUXE obchodzi swoje 30. urodziny, co stanowi idealną okazję ku temu, by wrócić wspomnieniami do kluczowych etapów wyjątkowej historii pomiędzy marką a jej miłośnikami. Od momentu powstania w małym laboratorium do bycia liderem, zajmującym obecnie trzecią pozycję na rynku dermokosmetyków. Przez cały ten czas, dzięki zmysłowym produktom zapewniającym sensoryczne doznania, marka NUXE wypełnia niszę w sektorze kosmetyków aptecznych.

30. urodziny NUXE to przede wszystkim rocznica powstania suchego olejku Huile Prodigieuse®.Ten produkt jest odzwierciedleniem przełomowej koncepcji piękna, która powstała w wyobraźni założycielki marki jeszcze zanim w 1991 roku została przekształcona w rzeczywistość dzięki grupie utalentowanych naukowców. Obecnie suchy olejek Huile Prodigieuse® jest bestsellerem i produktem "must-have" dla milionów osób na świecie.

LABORATORIUM, W KTÓRYM WSZYSTKO SIĘ ZACZĘŁO

Kierując się swoją fascynacją kosmetykami i roślinami, Aliza Jabès już na bardzo wczesnym etapie zdecydowała się napisać swoją własną historię. Francuska przedsiębiorczyni w 1989 roku odkryła małe laboratorium kosmetologii naturalnej w Paryżu, a następnie połączyła siły z zespołem ekspertów, podzielających jej pasję do botanicznych receptur, nauki i zapachów.

SUKCES HUILE PRODIGIEUSE® NAPĘDZA ROZWÓJ FIRMY NUXE

Jako młoda mama, Aliza Jabès marzyła o naturalnym produkcie do pielęgnacji, który będzie w stanie upiększyć zarówno twarz, ciało jak i włosy. Jej laboratorium, pionier w dziedzinie olejów roślinnych, w 1991 roku opracowało Huile Prodi gieuse® – "suchy  olejek" o niepowtarzalnej konsystencji i zapachu. Ten skuteczny i zmysłowy kosmetyk zburzył dotychczasowy porządek w sektorze farmaceutycznym i w szybkim czasie  z  "sekretu  urody"  stał  się  kultowym produktem, będącym numerem 1 wśród olejków w aptekach. Tak zaczęła się historia sukcesu marki NUXE.

WPROWADZENIE NA RYNEK BALSAMU DO UST RÊVE DE MIEL®

W 1994 roku podczas  badań  nad  formułą  kosmetyków do pielęgnacji skóry na bazie miodu, nastąpiło przypadkowe odwrócenie  kolejności nalewania miodu, olejów i wosku. Ten, jak się okazało, przypadkowy błąd zaowocował powstaniem balsamu do ust Rêve de Miel, który stał się ikoną wśród produktów odżywczych do  suchych  ust,  jednocześnie mianując  Rêve de Miel numerem jeden wśród aptecznych produktów do pielęgnacji ust.

CRÈME FRAÎCHE®, PIĘKNA PREMIERA

Pionierskie połączenie roślinnych mleczek, jedwabistej konsystencji, chwytliwej nazwy i niepowtarzalnego zapachu kwiatu pomarańczy – to wszystkie składniki, które w 1999 roku stworzyły nieodparty urok gamy Crème Fraîche® de beauté, nawilżającej pielęgnacji skóry. Urok, który nigdy nie słabnie...

PIERWSZE SPA NUXE OTWIERA SWOJE DRZWI W PARYŻU

Aliza Jabès marzyła o intymnej i przyjaznej przestrzeni, w której miłośnicy marki NUXE będą mogli naładować swoją energię i oddać się błogiemu relaksowi. Pierwsze spa otworzyło się w 2002 roku na Rue Montorgueil w Paryżu. NUXE Spa jest dziś dostępne w ponad 60 wyjątkowych lokalizacjach we Francji i na całym świecie.

NUXE WYRUSZA NA PODBÓJ ŚWIATA

Po ugruntowaniu swojej pozycji jako ogólnodostępnej marki we francuskich aptekach, NUXE pragnęło podbić serca kobiet na całym świecie dzięki uruchomieniu swojej pierwszej międzynarodowej filii we Włoszech w 2005 roku. Dziś marka jest obecna w ponad 60 krajach.

NUXURIANCE® SPRAWIA, ŻE NUXE STAJE SIĘ LIDEREM W DZIEDZINIE PIELĘGNACJI PRZECIWSTARZENIOWEJ

Wykorzystując swoją wiedzę z zakresu aktywnych składników roślinnych, NUXE R&D w 2008 roku opracowało  wyjątkową pielęgnację przeciwstarzeniową, aby spełnić indywidualne potrzeby skóry w każdym wieku, w tym gamę Nuxuriance®. Kobiety zachęcone skutecznością, jak i cudowną zmysłowością tych kosmetyków, sprawiły, że NUXE osiągnęło pozycję numer jeden w kategorii produktów przeciwstarzeniowych w aptekach.

UZNANIE DLA ŚMIAŁEGO PODEJŚCIA ALIZY JABÈS I NUXE

Wyjątkowa wizja Alizy Jabès i kierunek rozwoju marki NUXE zostały docenione prestiżową nagrodami,  w tym nagrodą Ernst&Young dla Przedsiębiorcy Roku w 2010 roku oraz nagrodą Havas International Trophée Femme en Or w 2014 roku. 

PREMIERA PIERWSZEGO ZAPACHU NUXE, PRODIGIEUX® LE PARFUM

W 2012 roku NUXE spełnił marzenia fanów niepowtarzalnego zapachu olejku Huile Prodigieuse®, wprowadzając na rynek perfumy. To absolutnie nowy, śmiały krok, który wywołał poruszenie w sektorze farmaceutycznym.

NUXE SUN – POCZUJ LATO

W 2013 roku NUXE wprowadziło na rynek  pielęgnację  słoneczną NUXE Sun o uzależniających konsystencjach i wakacyjnym zapachu, które sprawiają, że linia stała się absolutną sensacją w segmencie ochrony przeciwsłonecznej w aptekach, zajmując miejsce wśród bestsellerów: numer jeden wśród olejków do opalania w aptekach, numer jeden wśród produktów po opalaniu w aptekach.

45 PATENTÓW NUXE

Z biegiem lat badania Laboratorium marki NUXE szły coraz dalej, śmiało eksplorując nowe obszary.

HUILE PRODIGIEUSE® FLORALE, NOWA, UZALEŻNIAJĄCA PRZYJEMNOŚĆ

NUXE patrzył na świat przez różowe okulary i w 2019 roku wprowadził na rynek młodszą siostrę swojego kultowego produktu: tę samą unikalną formułę olejku w nowej wersji o świeżym i delikatnym zapachu. Kobiety to uwielbiają!

NUXE BIO – NOWA GENERACJA CERTYFIKOWANEJ PIELĘGNACJI BIO

Obecnie marka NUXE jest ekspertem w dziedzinie receptur pochodzenia naturalnego. Na nowo odkryła organiczną pielęgnację skóry, wprowadzając linię organicznych, certyfikowanych produktów. Kosmetyki te odpowiadają na nowe oczekiwania: wzbogacone o aktywne składniki pochodzenia roślinnego, których identyfikowalność jest monitorowana przez testy DNA, a skuteczność wzmocniona dzięki wykorzystaniu naturalnych metod ekstrakcji (zielona chemia). Bez konieczności pójścia na kompromis między zmysłowością, wyjątkowymi konsystencjami i w 100% naturalnymi zapachami.

Każdego dnia czuję ogromną radość, widząc entuzjastyczne podejście kobiet i mężczyzn do naszych kosmetyków. Widzę, że te produkty poprawiają im samopoczucie i stają się niezwykle ważnym elementem ich rytuałów pielęgnacyjnych, co jest ogromnym powodem do dumy i inspiruje mnie do wprowadzania kolejnych innowacyjnych produktów. Wszystkiego najlepszego z okazji jubileuszu marki dla wszystkich miłośników NUXE - Aliza Jabès, Założycielka i Dyrektor Generalna Grupy NUXE.
Więcej o:
Copyright © Agora SA