Meghan Markle zamknęła profile w mediach społecznościowych - łącznie z kontem na Instagramie, które śledziło trzy miliony osób - po tym, jak zaręczyła się z księciem Harrym. Ich wspólne, oficjalne książęce konto również przestało być aktualizowane zaraz po tym, gdy zrezygnowali z pełnienia obowiązków w rodzinie królewskiej. Po trzech latach nieobecności aktorki w mediach społecznościowych ponownie mieliśmy okazję ją zobaczyć. Jednak nie na jej własnym profilu, a... firmy produkującej kawę.
Meghan Markle pojawiła się w relacji na profilu marki własnej kawy. Na krótkim nagraniu widzimy Markle, która w towarzystwie innych osób z firmy sączy świeżo przygotowany napój. Z materiału dowiadujemy się, że marka wspiera takie idee jak siła kobiet czy zrównoważony rozwój środowiska.
Meghan stała się naszą ambasadorką, bo pokochała idee, z którymi związana jest firma - mówi założycielka marki.
Przypominamy, że w ostatnim czasie jeden z brukowców zapytał dworską ekspertkę o opinię na temat poczynań księcia Harry'ego i Meghan Markle. Elżbieta Królikowska-Avis bardzo chłodno oceniła zachowania książęcej pary, zarzucając Sussexom, że ujawnianie szczegółów życia w rodzinie królewskiej stało się ich głównym źródłem dochodu.
Zobacz też: Meghan Markle jest pazerna? Była "zaskoczona i rozczarowana", że książę Harry "miał bardzo mało pieniędzy"