Rozenek wyceniona na miliony w rankingu "Forbesa", tuż za nią Lewandowska. Na podium gwiazda, z którą nie miały szans

"Forbes Women" opublikował wyniki tegorocznego rankingu najcenniejszych kobiecych marek osobistych. Chociaż obecność Igi Świątek na czele listy raczej nikogo nie zaskoczy, różnica w kwocie między pierwszą a drugą pozycją w rangkingu - z pewnością tak.

Więcej podobnych artykułów przeczytasz na Gazeta.pl

"Forbes" już od kilku lat analizuje wartości marek osobistych znanych polskich gwiazd. Do stworzenia tego zestawienia poddawane są analizie publikacje na temat danej osoby i wyliczana jest ich wartość medialna. W tym roku bezapelacyjną liderką rankingu została Iga Świątek, której markę osobistą wyceniono na ponad 713 mln zł. Chociaż polska tenisistka także w zeszłym roku uplasowała się na pierwszym miejscu, jej wartość wzrosła o ponad 300 mln zł, a w dodatku sportsmenka daleko w tyle zostawiła konkurentki. Ze względu na niebywały sukces Świątek, która w kwietniu tego roku została liderką rankingu singlowego WTA, jest to zresztą zrozumiałe.

Zobacz wideo Jak potoczyła się kariera Igi Świątek?

Katarzyna CichopekCichopek nie zawsze miała styl. Jej poszukiwania to była droga przez ciernie

Ranking najcenniejszych kobiecych marek osobistych "Forbes Women"

Tuż za Świątek w zestawieniu znalazła się Małgorzata Rozenek, a podium zamyka Anna Lewandowska. Wartość marek prowadzącej "Projekt Lady" i trenerki wyceniono na ponad 200 mln zł, a różnica między nimi jest bardzo niewielka. Na kolejnych dwóch pozycjach uplasowały się wokalistki -  Maryla Rodowicz (ponad 180 mln zł) oraz Margaret (ponad 154 mln zł). Do pierwszej dziesiątki załapały się jeszcze Martyna Wojciechowska, Edyta Górniak, Barbara Kurdej-Szatan, Olga Tokarczuk oraz Anita Włodarczyk.

Katarzyna Figura i Tomasz KammelMieli zarobć miliony. Skończyło się klapą. Oto biznesy gwiazd, które upadły

W stosunku do ubiegłego roku spory spadek zanotowała Magda Gessler. Restauratorka w zestawieniu z 2021 roku załapała się na podium - w tym jest "jedynie" na 11. pozycji. Wśród najcenniejszych marek osobistych "Forbes Woman" dość zadziwiający jest także brak kilku nazwisk. W najlepszej 25 nie znalazła się m.in. Wersow, która jest jedną z najpopularniejszych polskich influencerek. Z kolei dopiero na 81. miejsce trafiła Joanna Krupa, mimo że nie tylko może pochwalić się pokaźnym gronem instagramowych obserwatorów, ale też jako jurorka w "Top Model" regularnie występuje w telewizji.

Więcej o: