Dorota Wellman ma nie tylko znane nazwisko i rozpoznawalną twarz. Widzowie ją dobrze kojarzą, ale też darzą dużą sympatią. Co więcej, traktują jako autorytet w tym, co robi i mówi. Wiedzą, że jest wygadana i stanowcza, ale ma też wielkie serce. Dlatego tak ją lubią.
Właśnie na podstawie tych wytycznych eksperci oszacowali, że to Dorota Wellman jest osobą, której warto zapłacić najwięcej za udział w kampanii reklamowej. Jej udział w spocie, zdaniem fachowców, gwarantuje, że łatwiej Polakom będzie kupić produkt przez nią polecany.
Martyna Wojciechowska depcze Dorocie Wellman po piętach. Ona zajęła drugie miejsce na liście, ale szczerze - nas to trochę dziwi. Przed miesiącem Martyna Wojciechowska mocno nadużyła zaufania fanów i nadszarpnęła swoją wiarygodność, promując smakową wodę mineralną w plastikowych butelkach. W poście sponsorowanym wyliczała zalety stosowania plastikowych opakowań i twierdziła, że są bardziej ekologiczne niż butelki szklane. Wytknęła jej to nawet Magda Gessler.
Jak widać, dziennikarka ma jednak na tyle silną pozycję i cieszy się takim poparciem fanów, że zbytnio jej to nie zaszkodziło.
Ludzie doceniają, że jako piękna kobieta i podróżniczka doskonale radzi sobie w męskim świecie.
Małgorzata Kożuchowska jest w zestawieniu trzecia, a zabrała tę pozycję Jakubowi Błaszczykowskiemu. Ona też wzbudza w Polakach sympatię i zaufanie - nie bez przyczyny przecież gra w lubianym serialu komediowym o życiu rodzinnym. Ludzie kojarzą ją więc z wartościami rodzinnymi, co więcej, deklaruje otwarcie, że wierzy w Boga.
Pani Małgosia jednak skupia się na produktach nieco bardziej luksusowych. Ostatnio aktorka wzięła udział w kampanii reklamowej biżuterii, promowała też perfumy popularnej marki kosmetycznej. To spora różnica w porównaniu z reklamą sieci komórkowej sprzed kilku lat.
Basia Kurdej-Szatan jest tuż za podium. To ciekawy przypadek, przecież aktorka zyskała dużą popularność właśnie dzięki udziałowi w reklamach sieci komórkowej. Trzeba przyznać, że jest w nich tak sympatyczna i zabawna, że wcale nas to nie dziwi.
Krzysztof Hołowczyc jest pierwszym mężczyzną na liście stworzonej dla ''Forbesa'' przez dom mediowy MediaCom. Po porażce na Mundialu wielu piłkarzy i Adam Nawałka bardzo spadli na liście. Próżno szukać Roberta Lewandowskiego, który w zeszłym roku miał 15. miejsce. Jakub Błaszczykowski spadł z kolei na miejsce 28.
Najważniejsze dla reklamodawców jest pierwszych 25 pozycji. W tym roku większość z nich zajęły kobiety. Na miejscu 6. wylądowała aktorka Maja Ostaszewska, a następna z pań to Katarzyna Dowbor na miejscu 8. W zestawieniu jest wiele dziennikarek, kilka aktorek, sportsmenka i trenerka fitness.
Najbardziej lubiane dziennikarki to Dorota Szelągowska, Grażyna Torbicka, Ewa Wachowicz i Katarzyna Bosacka. Ze świata sportu mamy Justynę Kowalczyk i Ewę Chodakowską. Ulubione aktorki Polaków to też Katarzyna Zielińska, Beata Tyszkiewicz, Bożena Dykiel oraz Katarzyna Skrzynecka.
W tym roku na liście najcenniejszych twarzy ''Forbesa'' pojawiło się 10 panów. Oprócz Krzysztofa Hołowczyca, znajdziemy tam wielu dziennikarzy. Marcin Prokop, Szymon Hołownia, Piotr Kraśko dzielą wpływy z telewizyjnym kucharzem Michelem Moranem. Nie zabrakło też aktorów jak Marcin Dorociński i Janusz Gajos. Co ciekawe, Adam Małysz zajął miejsce 20. Zgadzacie się z tą listą?