Polskie gwiazdy w swoich klipach często promują rożne produkty i usługi. Umieszczanie różnych rzeczy w środkach przekazu służy zachęceniu widzów do kupienia produktu bez przekazywania otwartej i często denerwującej reklamy.
To, że Doda w swoich teledyskach reklamuje produkty, których jest twarzą wiedzą wszyscy. O tym, że nie jest jedyną gwiazdą w Polsce, która to robi wie wielu. I nikt za bardzo się nie dziwi. Dlaczego więc mowa o Dodzie? Ponieważ jest mistrzem, przepraszamy... królową krypto-reklamy. Dorota reklamowała w swoich klipach napój wieloowocowy, prezerwatywy, markę odzieżową, lody, serwis internetowy oraz markę Doda Mobile.
Marta w czasach, gdy robiła oszałamiającą karierę piosenkarki była także łakomym kąskiem dla firm. I tak Mandaryna reklamowała w klipie "Evry night" herbatki odchudzające oraz markę odzieżową, której została twarzą i projektowała swoją linię ubrań:
Justyna w najnowszym klipie "Proszę Cię - skłam" reklamuje dwa produkty. Dlaczego Jusia zdecydowała się na product placement? Być może dlatego, że najnowszy teledysk artystki kosztował ponad 100 tysięcy złotych. Jest rewelacyjny i przebija poziomem wszystkie polskie klipy razem wzięte. Jak zapowiadała sama Steczkowska - to będzie najlepszy klip ever. I się udało. W klipie możemy zatem zobaczyć markę samochodu czy MyPhone. Możemy domniemywać, że pieniądze z reklamy pomogły zrealizować teledysk.
Piosenkarka w teledysku do piosenki "Fantasies" reklamuje wkładki higieniczne Carefree. Promowanie w klipie samochodu nie jest wielkim obciachem, ale wkładek? Może Natalia liczyła na to, że firma pokryje część kosztów teledysku...
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Lawina komentarzy po metamorfozie w programie Rozenek. Reakcje widzów mówią same za siebie
Natalia Siwiec odrobaczyła córkę. Lekarka nie miała dla niej litości
Polski aktor nie mógł uwierzyć, co usłyszał od Charlize Theron. "Zamurowało mnie"
Muniek Staszczyk wyjawił, jaka była przyczyna śmierci Pono. Dowiedział się od Sokoła
Racewicz poruszona "Heweliuszem". Zwróciła się do żony kapitana. "Jak ja dobrze rozumiem"
Odpadli z "Afryka Express" na ostatniej prostej. Widzowie są załamani
Księżna Kate zaskoczyła z księciem George'em na Festiwalu Pamięci. Zabrakło księcia Williama
Poznaliśmy nominacje do nagród Grammy. Wiadomo, co z Justyną Steczkowską
Stockinger w "Pytaniu na śniadanie" wydmuchał dwa promile. Wszystkich zamurowało