• Link został skopiowany

Jacek Kurski pochwalił się wynikami oglądalności "Sylwestra Marzeń z Dwójką". Rzeczywiste wyniki są jednak inne

Jacek Kurski pochwalił się się wynikami oglądalności sylwestrowej imprezy transmitowanej przez Telewizję Polską. Wyniki, które podał są imponujące, jednak nie zgadzają się z tymi rzeczywistymi.
Jacek Kurski chwali się wynikami oglądalności 'Sylwestra Marzeń z Dwójką'
fot. Agencja Wyborcza.pl, KAPiF

Więcej informacji o Telewizji Polskiej znajdziecie na stronie Gazeta.pl

"Sylwester Marzeń z Dwójką" był jedną z bardziej promowanych imprez. Stacja na każdym kroku zapowiadała sylwestrową zabawę. Nawet w głównym wydaniu "Wiadomości" poświęcono jej blisko 20 minut, co niektórych mocno oburzyło. Choć minęło już kilka dni, nie przestaje się mówić o sylwestrze, który według Jacka Kurskiego, obejrzała pokaźna publika. Prawda jest jednak inna.

Zobacz wideo Sara Egwu-James na próbie przed Sylwestrem

Jacek Kurski chwali się wynikami oglądalności "Sylwestra Marzeń z Dwójką"

Jacek Kurski, który lubi chwalić się sukcesami stacji, uznał, że pochwali się także oglądalnością minionej imprezy sylwestrowej. We wpisie na Twitterze poinformował, że przed telewizorami zasiadło średnio 6,1 mln widzów, a w szczytowym momencie ponad osiem mln, co miało dać ogromną przewagę nad konkurencyjną stacją, która również zorganizowała sylwestra, Polsatem.

ZOBACZ TEŻ: Jason Derulo zaśpiewał na Sylwestrze Marzeń TVP. Promował cnoty niewieście. "Jej ci**ka jest tak dobra!"

Jak podaje Press, powołując się na dane Nielsen Audience Measurement, "Sylwestra szczęścia" Polsatu oglądało średnio 3,1 mln widzów (na wszystkich trzech antenach). To o 830 tys. odbiorców mniej niż przed rokiem. "Sylwestra Marzeń" w TVP2 i TVP Polonia, śledziło łącznie średnio 4,9 mln widzów. To z kolei o 199 tys. odbiorców mniej niż przed rokiem. To zupełnie inne wyniki niż te, które zaprezentował Kurski, który ponoć powołał się na dane z dekoderów Netii.

Władze TVP od kilku lat krytykują dane telemetryczne Nielsena, uznając je jako niemiarodajne. Portal Wirtualnemedia.pl podaje, że Telewizja Polska planuje pozwać AGB Nielsen.

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

  • Link został skopiowany
Więcej o: