Więcej ciekawych artykułów przeczytasz na stronie Gazeta.pl
Paulina Młynarska postanowiła zabrać głos w sprawie Maty. Ostro skrytykowała współpracę rapera z popularną siecią fastfoodów.
Raper Mata nawiązał współpracę z restauracjami szybkiej obsługi McDonald's. Od 18 października w popularnej sieci fastfoodów można kupić "Zestaw Maty". W poniedziałek ruszyła też kampania reklamowa oferty.
Limitowany Zestaw Maty składa się z cheeseburgera nazwanego "Potrójny Ch33sburger", średnich frytek oraz Vanilla Matcha Latte, czyli "Matchak Latte". Całość kosztuje 18 złotych. Oprócz "Zestawu Maty", raper wspólnie z siecią restauracji przygotował limitowaną kolekcję ubrań, łączącą estetykę Maty oraz McDonald’s.
Współpraca Maty z siecią McDonald's postanowiła skrytykować Paulina Młynarska.
Do tej pory nie komentowałam inby o Macie ani o Macie i Matczaku tacie. Co mnie obchodzi? Ale kiedy ktoś, kto ma realny wpływ na zachowania wielkich grup młodych ludzi, zachęca za kasę do jedzenia najbardziej szkodliwego żarcia, jakie istnieje, to chyba trzeba coś powiedzieć.
Dziennikarka zwróciła się bezpośrednio do młodego rapera.
Co ty Mata, czytać nie umiesz? Nie wiesz, co śmieciowe żarcie robi z ludzkim zdrowiem? Nie wiesz, co to jest otyłość, cukrzyca i zawał? To ma być ta twoja kontestacja? Pod tym szyldem?
Wpis opatrzyła hasztagiem "patoćwierćinteligecja", nawiązując do najpopularniejszego utworu rapera "Patointeligencja". Na zakończenie dziennikarka wspomniała też o innych osobach współpracujących z siecią restauracji szybkiej obsługi. W jej reklamach telewizyjnych występują znani aktorzy Michał Żebrowski i Borys Szyc.
Tak, to samo mówię do Szyca i Żebrowskiego oraz do innych znanych osób, które za kasę reklamują ultra niezdrowe żarcie i substancje.
Co sądzicie o współpracy Maty z siecią McDonald's? Czy Paulina Młynarska ma rację?