Więcej o raperach przeczytasz na Gazeta.pl
Kuba Grabowski, znany również jako Quebonafide postanowił wykorzystać swoją popularność i wraz z producentem muzycznym FORXST-em, założył markę spożywczą. Do sprzedaży właśnie trafiły napoje herbaciane, które zgodnie z zapewnieniami producentów mają "naturalnie pobudzać". Produkty będą dostępne w dwóch wariantach smakowych: matcha latte oraz milk tea.
We wtorek 8 lutego na Instagramie rapera pojawiła się informacja na temat jego nowego projektu. Muzyk poinformował, że pomysł na ten produkt pojawił się już dawno temu, a inspiracją do jego stworzenia była wycieczka do Azji.
Wreszcie po długich testach i wybojach udało nam się wyprodukować sklepowe wersje Matchy i Milk Tea. Wspólnie z FORXST-em wprowadzamy napoje, w których zakochaliśmy się kilka lat temu podczas podróży do Japonii […]. Mamy nadzieję, że będą wam smakować.
Pojawienie się produktów na rynku detalicznym promuje wideo zatytułowane "THIRSTY NIGHT", w którym widzimy Quebonafide wraz z tajemniczą bohaterką realizujących dostawę "MISS TI".
Pod postem, który został opublikowany na Instagramie rapera, pojawiło się bardzo dużo komentarzy. Fani podzielili się na dwie grupy. Jedni są zachwyceni pomysłem, inni są oburzeni. Negatywne emocje wywołała przede wszystkim cena produktu. Za 0,5 l napój trzeba bowiem zapłacić aż 9,99 zł.
Cena powinna być dwa razy niższa.
Trochę kogoś poniosło z ceną.
A kiedy uda ci się wyprodukować nową muzykę zamiast herbaty? - czytamy w komentarzach.
Matcha Latte i Milk Tea będą dostępne od 9 lutego do 30 kwietnia wyłącznie w sklepach sieci Lidl.