Spekuluje się, że jednym z powodów, dla których Robert Lewandowski przeszedł do FC Barcelony, były kwestie marketingowe. Kataloński klub jest dużo popularniejszy i ma kibiców na całym świecie. Dzięki temu piłkarz będzie miał okazję na zawarcie dużo poważniejszych kontraktów reklamowych z największymi markami na świecie. Również Anna Lewandowska chce wykorzystać zainteresowanie fanów FC Barcelony.
W Hiszpanii piłkarze traktowani są zupełnie inaczej niż w Niemczech. Kibice chcą o nich wiedzieć wszystko, a tych najlepszych traktują niemal jak bohaterów. Żony zawodników są doskonale znane i media szybko kreują je na największe gwiazdy. Anną Lewandowską fani FC Barcelony zainteresowali się, kiedy jeszcze nawet nie było pewności, że Robert opuści Bayern. Trenerka chce wykorzystać czas i miejsce, w którym się znalazła. Portal Pomponik odkrył, że zaczęła reklamować swoją aplikację na hiszpańskojęzycznym Instagramie. Lewandowska w krótkim nagraniu prezentuje ćwiczenia wytrzymałościowe. Dołączone są napisy w języku hiszpańskim, które mają zachęcić internautów do wspólnego trenowania.
Anna Lewandowska w zeszłym tygodniu udzieliła wywiadu portalowi Meczyki.pl. Celebrytka zdradziła wtedy, że bardzo dobrze czuje się w Hiszpanii.
Zawsze będę miała wielki sentyment do Niemiec i będę powtarzała, że dla mnie to było niesamowite doświadczenie. Myślę, że inne niż tutaj, ale wiem też, że płynie we mnie być może trochę taka hiszpańska krew i będziemy mieli tutaj wspaniały czas.
Myślicie, że Lewandowskiej uda się zdobyć taką popularność w Hiszpanii jak w Polsce?