Marka Jessiki Mercedes znów podpadła. Fani są oburzeni ceną płaszcza, a znana stylistka zwraca uwagę na wyraźną "inspirację"

Jessica Mercedes boryka się z krytyką internautów. To kolejny kryzys wizerunkowy jej marki Veclaim.

Jessica Mercedes już od paru ładnych lat realizuje się w sieci jako blogerka modowa. Jakiś czas temu ambitna influencerka uznała, że najwyższy czas ruszyć z własną marką odzieżową. Mowa oczywiście o Veclaim. Niestety, Mercedes niemal od początku boryka się z nie najlepszą prasą.

Zobacz wideo Jessica Mercedes i afera z marką VECLAIM. Co oburzyło internautów?

Jessica Mercedes kontra zawiedzeni klienci

Ubrania Veclaim są droższe od tych sprzedawanych w popularnych sieciówkach. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że firmowe nadruki trafiały na t-shirty które można kupić dosłownie za parę złotych. "Afera metkowa" popsuła wizerunek marki. Jessica nie poddała się jednak i jesienią wystartowała ze sprzedażą kolejnej kolekcji. Niestety i tym razem nie obyło się bez wpadki.

Wśród nowości na stronie internetowej Velcaim pojawił się między innymi płaszcz SOHO, którego cena wynosi 790 zł. Internauci od razu zwrócili uwagę na skład, czyli 97 proc. poliestru i 3 proc. wełny. Jak się pewnie domyślacie, instagramowy profil marki zalały krytyczne komentarze.

Ta cena to przesada.
Tyle było płaczu, a zero zmian.

Co ciekawe, są one na bieżąco usuwane. Pod zdjęciem wspomnianego płaszcza zostały tylko cztery komentarze z emotikonami. 

 

Znana stylistka Karolina Domaradzka zwróciła też uwagę, że część ubrań do złudzenia przypomina kolekcję marki Collina Strada sprzed roku. Jako pierwsza zauważyła to Monika Tomczak. Trudno nie zauważyć podobieństwa.

Karolina Domaradzka na InstagramieKarolina Domaradzka na Instagramie Instagram/karolina_domaradzka

Zwróciliśmy się do Jessiki Mercedes z prośbą o komentarz. Niestety, bezskutecznie. Cóż, mówi się, że milczenie jest złotem. W tym przypadku warto byłoby jednak odnieść do skarg internautów. Czekamy na oświadczenie.

Więcej o:
Copyright © Agora SA