Kylie Jenner w listopadzie 2015 roku założyła swoją pierwszą markę kosmetyczną Kylie Cosmetics. Popularność najmłodszej bohaterki "Z kamerą u Kardashianów" sprawiła, że celebrytka szybko osiągnęła sukces. Dzięki temu rok temu trafiła na okładkę amerykańskiego "Forbes'a" i stała się najmłodszą miliarderką świata. Teraz postanowiła sprzedać kontrolę nad markami.
Kylie sprzedała dwie firmy: Kylie Cosmetics i Kylie Skin. Pierwsza z nich oferuje kosmetyki do makijażu, druga produkty do pielęgnacji ciała. Nabywcą udziałów jest firma Coty, która skupia wiele popularnych marek. Niektóre z nich możemy znaleźć w polskich drogeriach, np. Rimmel, Max Factor oraz Wella. Firma zakupiła 51% udziałów za 600 milionów dolarów.
Koncern kosmetyczny będzie tworzył nowe produkty, produkował je, dystrybuował, zajmie się także marketingiem marek. 22-latka zajmie się promocją, do czego wykorzysta popularność i zasięgi w mediach społecznościowych. Dzięki tej współpracy marki Jennerki zyskają zasięg globalny.
Ujawniono także przybliżoną wartość Kylie Cosmetics. Markę najmłodszej siostry rodu Kardashian-Jenner wyceniono na ponad 1,2 miliarda dolarów. Do tej pory Kylie była jedyną właścicielką firmy, przy jej zakładaniu nie pomagała jej matka. Kris nie wierzyła w możliwości córki. Brak wiary w Kylie okazał się dla niej niekorzystny, bo produkty Kylie Cometics kupują kobiety na całym świecie. Podobno tylko w tym roku gwiazda zarobiła 177 milionów dolarów.
Ta decyzja wyjdzie gwieździe na dobre! Produkty Jennerki mogą pojawić się w na całym świcie. Kupilibyście produkty sygnowane jej nazwiskiem?
DK
Kylie Jenner dodała znaczące nagranie odnośnie Travisa Scotta. Wyjawiła powód rozstania?