Na chwile zamknęłam buźkę i pomyślałam, że nie będę reagować... Z drugiej strony, czy nie powinnam wykorzystać faktu, że mam zasięg dużo większy niż niejedne media i powiedzieć PRAWDĘ?
Wyraźnie widać, że Ewa Chodakowska poczuła się wezwana do tablicy i postanowiła wyjaśnić, skąd spadek wpływów spółki BeBio:
Nasza spółka BeBio.pl zalicza właśnie spadek przychodów, ponieważ na rzecz nowych projektów zrezygnowaliśmy z wielu działań, które stały pod parasolem spółki BeBio. Nie da się robić WSZYSTKIEGO.
Trudno nie przyznać Ewie racji. Zresztą wystarczy spojrzeć na sprawozdania finansowe spółki, by dojść do wniosku, że informacje o jej kryzysie są mocno przesadzone.
Warto zauważyć, że BeBio to niejedyny biznes Ewy Chodakowskiej i jej męża Eleftheriosa Kavoukisa. Z danych finansowych za ubiegły rok wynika, że przychody kilku ich firm wzrosły z 22 mln do 25 mln złotych. Przychody nie są jednoznacznie z zyskiem, bo ten zmalał w ubiegłym roku z 16,4 mln złotych do 14 mln. Ciężko ten spadek nazwać jednak stratą, bowiem wiąże się on z inwestycją we własną markę strojów kąpielowych Mission Swim.
Wszystkie nowe projekty dały nam łącznie już teraz NAJLEPSZY ROK... a jest dopiero lipiec
- pisze na swoim profilu trenerka. I dodaje:
Muszę zatem rozczarować WSZYSTKIE te OSOBY, które z satysfakcją zacierają łapki na mój upadek... sorry!
Ja dopiero się rozkręcam
Trenerka nie ukrywa rozczarowania krytycznymi wobec niej artykułami. Jej zdaniem wynikają one z inspiracji konkurencyjnych firm:
Staliśmy się poważnymi graczami na rynku.
Co jak się okazuje, wielu firmom nie odpowiada… JESTEM CELEM, wiem o tym.
Pod wpisem trenerki pojawiły się setki wspierających ją wpisów internautów:
Brawo! Tak pomyślałem, że kiedy tak szeroko (z wieloma produktami) wchodzisz na rynek, to zaczną się ataki. Poradzisz sobie jak ze wszystkim!
Zazdrość i tylko zazdrość. Nie odziedziczyłaś firmy po tacie, dziadku, wujku. Zdobyłaś to wszystko ciężką pracą i to niektórych bardzo boli.
Ewa Chodakowska okazała wzruszenie zalewem pozytywnej energii od swoich czytelników. Przy okazji zdradziła im, że niebawem zamierza wprowadzić ekologiczne opakowania do swojego cateringu dietetycznego.
Chodakowska to nie tylko znana trenerka, lecz także, jeśli nie przede wszystkim, sprawna businesswoman. Czego się dotyka, obraca w złoto. Tylko w tym roku wprowadziła kosmetyki BeBio do sprzedaży m.in. w drogeriach Rossmann. Od kilku lat jest ambasadorką Adidasa, promuje suplementy diety Vivita, a od tego roku reklamuje biżuterię Kruka z kolekcji Ohelo. W 2018 r. dołączyła do gospodarzy cyklu "Pytanie na śniadanie extra" w TVP2, a niedawno była jednym z jurorów w emitowanym w tej stacji show "Dance, dance, dance". TVP zapowiedziała już, że wiosną przyszłego roku pokaże drugą edycję show.