baby shower

Więcej o:

baby shower

Wypowiedzi na forum o:

baby shower

  • baby shower

    dziewczyny za tydzien mam baby shower i nie moge sobie za nic przypomniec jak to ywgladalo. Czy powinnam podziekowac tylko gosciom publicznie ? czy rowniez osobom , ktore wyprawily mi to baby shower. Prosze o jakies rady ?

  • mieliście baby shower ?

    Zostałam zaproszona na baby shower. Rozumiem,że powinnam kupić jakiś prezent. Jak wygląda taka impreza ? pozdrawiam

  • baby shower - pytania...

    dziewczyny mam prosbe do tych któe miały zorg. baby shower potrzebuje przykładowych pytań nt. wiedzy o mamie ..... koleżanki organizują mi taką imprezkę i mam do przygotowania pytania o sobie i zupełnie nie wiem jake to ugryżć... więc jeśli któreś miały już baby shower i pamietają takie pytanie

  • Co w prezencie na baby shower?

    Dziewczyny podpowiedzcie :) Co na baby shower dla mamy/ dziecka. Lepiej kupić coś drobniejszy zabawki/ ubrania czy np zrzucić się z dziewczynami na jeden konkretny prezent. Co byście wolały?

  • Co w prezencie na baby shower?

    Dziewczyny podpowiedzcie smile Co na baby shower dla mamy/ dziecka. Lepiej kupić coś drobniejszy zabawki/ ubrania czy np zrzucić się z dziewczynami na jeden konkretny prezent. Co byście wolały?

  • Torty na "baby shower"

    Nowy trend? Smacznego, hehe. Wiecej tutaj -- Charty

  • baby shower

    Siostra organizuje mi baby shower, a poniewaz ona jajka nawet nie potrafi ugotowac chce jej pomoc z przygotowaniem jedzenia. Chcemy podac finger foods, co polecacie? No i czy myslicie,ze powinno byc calkiem bez alkoholu czy szampan bedzie OK? -- Kajtek bez majtek:)

  • co sądzicie na temat "baby shower"?

    Moja najbliższa przyjaciółka jest z Kanady. tam jest taki zwyczaj, ze w dziewiątym miesiącu przyszła mama urządza tzw. "baby shower", czyli impreze dla przyjaciół z okazji przyszłych narodzin dzidziusia. I teraz wierci mi dziure w brzuchu żebym i ja zrobiła coś takiego, a ja sie zastanawiam czy w

  • baby shower kontra pepkowe

    co myślicie? dla mnie baby shower jest niewykonalne, bo koleżanki daleko i w wawie nie miałabym kogo zaprosić, ale ciekawa jestem czy któraś urządza czy tylko tatuś planuje pępkowe? pzdr

  • kto organizuje baby shower ?

    Kto organizuje baby shower ? Kobieta w ciąży, czy jej przyjaciółka/ rodzina ? Ja zawsze byłam przekonana, że jest to niejako impreza dla kobiety w ciąży i nienarodzonego dziecka, czyli kobieta jest gościem, a nie organizatorem. No ale czytam teraz po forach i różnie to bywa. Jak to jest w końcu ?