Piąta edycja konkursu #AmbasadorkaBielenda2021 dobiegła końca. Z setek kandydatek, które chciały rozpocząć współpracę z marką Bielenda, wybrano zwyciężczynię, która zostanie bohaterką najnowszej kampanii reklamowej. Uczestniczki największej tego typu akcji w branży beauty udostępniały zgłoszenia konkursowe na swoich profilach na Instagramie, a trzy wyłonione spośród nich finalistki wzięły udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej.
Zwyciężczyni konkursu nie tylko otrzymała liczne nagrody (udział w sesji zdjęciowej i publikację jej efektów w magazynach lifestyle'owych, iPhone'a czy zapas kosmetyków na rok), ale również możliwość podjęcia współpracy z marką podczas licznych projektów marketingowych.
Rolą ambasadorki jest promowanie kosmetyków Bielenda, które tworzone są z naturalnych składników w zgodzie z proekologiczną polityką firmy.
Bardzo mocno wspieramy każdą zwyciężczynię. Podpisanie umowy ambasadorskiej wiąże się zarówno z wynagrodzeniem, które otrzymuje #AmbasadorkaBielenda, jak i z możliwością realizacji ciekawych, rozwijających projektów z zakresu digital marketingu czy udziału w akcjach specjalnych i wydarzeniach organizowanych przez markę. Każdy z nich jest okazją do zdobycia nowych doświadczeń, poszerzenia zainteresowań, a nierzadko też ukierunkowania swojej drogi zawodowej - komentuje Katarzyna Butrymowicz-Knap, dyrektor marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne.
Spośród trzech finalistek wyłoniono zwyciężczynię konkursu, którą została Paulina Bernacka.
Konkurs wpisuje się w naszą strategię działań influencer relations, które kierujemy do młodych konsumentów – otwartych na kreatywną komunikację, mocno korzystających z mediów społecznościowych - zaznacza Katarzyna Butrymowicz-Knap.
Paulina Bernacka w ramach wygranej w konkursie podpisała gwiazdorski kontrakt z firmą i została bohaterką kampanii reklamowej dla linii Bielenda Eco Sorbet. Efekty współpracy można zobaczyć w najnowszym spocie marki.