Jeśli zastanawialiście się kiedyś, jak na wizerunek produkującej lody firmy Grycan wpływa popularność synowej właściciela, Marty i jej córek, to mamy odpowiedź.
Marta i Wiktoria Grycan. Kapif
Branżowa witryna "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów" opublikowała raport skupiający się na występowaniu "Grycanek" w prasie drukowanej. Wyniki są zaskakujące i na pewno dadzą do myślenia ekspertom od PR-u, którzy wieszczyli firmie Zbigniewa Grycana problemy wizerunkowe związane z popularnością Marty , Wiktorii i Weroniki . Okazuje się, że "Grycanki" robią marce świetną, a co najważniejsze, zupełnie darmową reklamę. I to wartą grube miliony!
Znaczny udział w przekazie mediów ogólnopolskich, obecność na antenie głównych stacji telewizyjnych i radiowych, a także na pierwszych stronach gazet (12 okładek) zaowocowały w przypadku Grycanek ekwiwalentem reklamowym publikacji na poziomie ponad 12 milionów złotych - pisze analityk PRESS-SERVICE.
Trzeba przyznać, że to imponujący wynik. Firma Grycan wydaje na swoją reklamę zaledwie 13% tej kwoty...
Pozostaje pytanie, czy Zbigniew Grycan jest zadowolony ze sposobu, w jaki mówi się o jego biznesie. Na intensywność przekazu nie może przecież narzekać.
tommy