• Link został skopiowany

Rosati, Kwaśniewska czy Kaczyńska - która jest najwięcej warta?

Ta, która stworzyła sobie swoją własną markę.
Ola Kwaśniewska, Maria Wiktoria Wałęsa
Ola Kwaśniewska, Maria Wiktoria Wałęsa/ kapif

Czy córki polityków to łakomy kąsek dla reklamodawców? Niekoniecznie. Zależy to od tego, jak odbierani są ich ojcowie i czy one same cieszą się dużą popularnością. Agencje reklamowe nie są zainteresowane osobami, które są kojarzone tylko i wyłącznie z nazwiska. Dlatego też Marta Kaczyńska czy Paulina Hojarska nie mogą liczyć, na duże kontakty reklamowe. Nikt ich po prostu nie zna. A kto dostanie za reklamę najwięcej pieniędzy? Dziewczyna, która jeszcze 3 lata temu była nikomu nieznaną osobą. Jak pisze dzisiejszy "Fakt" Ola Kwaśniewska jest najdroższą córką polityka i za reklamę może zażądać nawet 150 tysięcy złotych . Wszystko dlatego, że Ola coraz rzadziej kojarzona jest z rodzicami.

Ona sama stała się marką. Jej cena wzrosła dzięki częstym występom w mediach i programach rozrywkowych - mówi "Faktowi" analityk.

Drugiej miejsce w rankingu "Faktu" zajęła Weronika Rosati , która zagrała już w paru serialach. Dużą popularność, przyniósł jej też związek z reżyserem Andrzejem Żuławskim.  Wera mogłaby za jedną reklamę wziąć nawet 100 tysięcy złotych. Na trzeciej pozycji uplasowała się Kasia Tusk . Premierówna od kiedy odpadła z "Tańca z gwiazdami", nie pokazuje się w mediach. Mimo tego agencje są w stanie zapłacić za jej wizerunek od 50 do 80 tysięcy złotych. Nieco mniej warte są Agata Buzek i Maria Wiktoria Wałęsa. Dziewczyny za reklamę mogłyby zażądał jakieś 25-50 tysięcy złotych.

Maria Wiktoria Wałęsa
Maria Wiktoria WałęsaMaria Wiktoria Wałęsa/kapif
To są młode, świadome swojej urody dziewczyny, choć każda jest zupełnie inna. A ich wizerunek reprezentuje już światowy poziom, którego nie musimy się wstydzić. Z luksusem kojarzy się Agata Buzek, Ola Kwaśniewska i Maria Wiktoria Wałęsa. Kasia Tusk jest trochę dla mnie zbyt przezroczysta i dziecinna - mówi "Faktowi" Tomasz Jacyków.

Czemu gazety pytają o zdanie Tomka ? Czy on jest jakimś guru w kwestii reklamy?

Więcej o: