Meghan Markle we współpracy ze Spotify tworzyła podcast "Archetypes", ale w związku z nieporozumieniami między parą a serwisem ostatecznie doszło do rozwiązania umowy. Cały kontrakt miał opiewać na zawrotną kwotę 25 milionów dolarów. Meghan wyprodukowała łącznie dwanaście odcinków z rozmowami, co niestety nie było wystarczające, by otrzymać całość wypłaty. Jak czytamy w "The Sun", żona księcia Harry'ego z trudem przełknęła utratę kontraktu. Oliwy do ognia miała dodać królowa Camilla, która postanowiła stworzyć swój autorski podcast. Cieszy się on niebywałym zainteresowaniem.
"Queen’s Reading Room to organizacja charytatywna, działająca na rzecz celebrowania i promowania mocy i korzyści płynących z czytania. Jej misją jest pomaganie większej liczbie osób w znajdowaniu książek, które wzbogacą ich życie" - czytamy na stronie podcastu księżnej Camilli. Jak donosi "The Sun", projekt okazał się być sporym sukcesem, co miało rozwścieczyć Meghan Markle. "Założę się, że Meghan będzie zła na całą sytuację i może się nawet wstydzić, że jej projekt upadł na pierwszej napotkanej przeszkodzie" - oceniła sytuację ekspertka od "royalsów" Denise Palmer Davies. Wejdźcie do naszej galerii u góry strony, aby zobaczyć najnowszy (romantyczny!) kadr księcia Harry'ego i Meghan Markle.
Nietrudno się domyśleć, że odkąd książę Harry i Meghan Markle odłączyli się od rodziny królewskiej, ich relacje z Pałacem Buckingham uległy pogorszeniu. Jak czytaliśmy niedawno w "The Mirror", Harry ma być wręcz przerażony tym, co może knuć za ich plecami król i królowa. Krnąbrny syn Karola i Diany ma sporo za uszami - w swojej książce obsmarował Camillę, twierdząc, że ta ma obsesje na punkcie swojej reputacji i manipuluje wiadomościami w prasie na swój temat. Zarzucił także ojcu i jego małżonce, że ujawnili jego historię o wizycie w ośrodku odwykowym w 2002 roku. "Książę Harry jest teraz tak daleko od codziennego życia reszty rodziny królewskiej, że ciągle popada w paranoję, że ta go zdradza lub robi rzeczy bez jego wiedzy, które mogą potem wypaść źle" - ocenił Tom Quinn dla "The Mirror".