Grzegorz Krychowiak, polski piłkarz, wielokrotnie uznawany za jednego z najlepiej ubranych Polaków, przedsiębiorca i projektant. Sportowiec znany jest ze swojej pasji do sportu i zdrowego stylu życia, dlatego idealnie wpisuje się w filozofię i wartości męskiej kampanii THEGLOOW.COM. Sklep łączy inspiracje modą oraz determinację w konsekwentnym dążeniu do sukcesu, dlatego współpraca z Grzegorzem Krychowiakiem i marką THE MEN jest naturalnym etapem w rozwoju misji THEGLOOW.COM.
THEGLOOW.COM jest odpowiedzią na potrzeby najbardziej wymagających klientów, dla których priorytetem jest zachowanie doskonałego samopoczucia, dbających o siebie i podążających za najnowszymi trendami zdrowego stylu życia, jak i pielęgnacji. W jednym miejscu znajdziemy blisko 3500 starannie wyselekcjonowanych produktów oraz ponad 150 marek luksusowych oraz premium, w tym zarówno produktów dobrze znanych przez polskich konsumentów, ale też światowych bestsellerów, które w Polsce dostępne są wyłącznie na THEGLOOW.COM.
W asortymencie sklepu znajdują się również produkty marki THE MEN, autorskie kosmetyki, których twórcą jest Grzegorz Krychowiak, w tym produkty do pielęgnacji ciała, brody i włosów dedykowane świadomemu mężczyźnie, których skład skoncentrowany jest na naturalnych składnikach i męskich zapachach tworzonych przez mężczyzn, dla mężczyzn. Filozofia marki THE MEN oparta jest na konkretnych założeniach, bez skomplikowanych rytuałów i filozofii.
„Ja przede wszystkim stawiam na jakość. Chcę żeby kosmetyki, produkty THE MEN, miały bardzo dobre składniki. To jest dla mnie podstawa, ale chcę również żeby mężczyzna, który używa naszych kosmetyków czuł się pewnie." – mówi Grzegorz Krychowiak w rozmowie z THEGLOOW.COM – „Nie angażuję się w rzeczy, w które nie wierzę. Nie tylko jestem twarzą tych produktów, ale przede wszystkim ich używa i jestem bardzo zadowolony" – dodaje.
Sklep THEGLOOW.COM wyróżnia holistyczne podejście do oferty, innowacyjność, w tym ankieta zdrowia będąca odpowiedzią na indywidualne potrzeby klientów oraz najwyższej jakości obsługa. Dla THEGLOOW.COM nadrzędną wartością jest zaufanie budowane poprzez unikatowe produkty, ale też porady ekspertów, w tym dietetyków, fryzjerów oraz osobowości wyznaczających rynkowe trendy.
Materiał promocyjny PR marki The Gloow.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
"Taniec z gwiazdami". Kto odpadł w ósmym odcinku?
Już tego nie ukrywa. Tak naprawdę wygląda związek Rozenek i Majdana. "W domu jestem zupełnie inna"
Tak niskiej punktacji już dawno nie było w "Tańcu z gwiazdami". Widzowie też grzmią po występie Bursztynowicz
Tuż po starcie "Tańca z gwiazdami" Kaczorowska zabrała głos. Przekazała zaskakujące wieści
Tak wygląda grób Kory. Jedno zwraca uwagę
William i Kate wprowadzają się do nowej rezydencji. Nie uwierzycie, obok kogo zamieszkają
Uczelnia Tadeusza Rydzyka organizuje sylwestrową zabawę. Tyle trzeba za nią zapłacić
Polska weźmie udział w przyszłorocznej Eurowizji? Już wszystko jasne
Łzy w nowym odcinku "Rolnik szuka żony". Kandydatka Gabriela wpadła w rozpacz