Grzegorz Krychowiak i THE MEN w męskiej kampanii sklepu THEGLOOW.COM

W październiku wystartowała męska kampania nowego e-commerce THEGLOOW.COM, sklepu online oferującego luksusowe suplementy diety, kosmetyki oraz akcesoria wellness & spa, w tym blisko 3500 wyselekcjonowanych produktów oraz ponad 150 marek premium. W asortymencie sklepu znajdziemy między innymi markę autorskich kosmetyków THE MEN, których twórcą i twarzą jest Grzegorz Krychowiak.

Grzegorz Krychowiak, polski piłkarz, wielokrotnie uznawany za jednego z najlepiej ubranych Polaków, przedsiębiorca i projektant. Sportowiec znany jest ze swojej pasji do sportu i zdrowego stylu życia, dlatego idealnie wpisuje się w filozofię i wartości męskiej kampanii THEGLOOW.COM. Sklep łączy inspiracje modą oraz determinację w konsekwentnym dążeniu do sukcesu, dlatego współpraca z Grzegorzem Krychowiakiem i marką THE MEN jest naturalnym etapem w rozwoju misji THEGLOOW.COM.

THEGLOOW.COM jest odpowiedzią na potrzeby najbardziej wymagających klientów, dla których priorytetem jest zachowanie doskonałego samopoczucia, dbających o siebie i podążających za najnowszymi trendami zdrowego stylu życia, jak i pielęgnacji. W jednym miejscu znajdziemy blisko 3500 starannie wyselekcjonowanych produktów oraz ponad 150 marek luksusowych oraz premium, w tym zarówno produktów dobrze znanych przez polskich konsumentów, ale też światowych bestsellerów, które w Polsce dostępne są wyłącznie na THEGLOOW.COM.

materiały promocyjne

W asortymencie sklepu znajdują się również produkty marki THE MEN, autorskie kosmetyki, których twórcą jest Grzegorz Krychowiak, w tym produkty do pielęgnacji ciała, brody i włosów dedykowane świadomemu mężczyźnie, których skład skoncentrowany jest na naturalnych składnikach i męskich zapachach tworzonych przez mężczyzn, dla mężczyzn. Filozofia marki THE MEN oparta jest na konkretnych założeniach, bez skomplikowanych rytuałów i filozofii.

„Ja przede wszystkim stawiam na jakość. Chcę żeby kosmetyki, produkty THE MEN, miały bardzo dobre składniki. To jest dla mnie podstawa, ale chcę również żeby mężczyzna, który używa naszych kosmetyków czuł się pewnie." – mówi Grzegorz Krychowiak w rozmowie z THEGLOOW.COM – „Nie angażuję się w rzeczy, w które nie wierzę. Nie tylko jestem twarzą tych produktów, ale przede wszystkim ich używa i jestem bardzo zadowolony" – dodaje.

Sklep THEGLOOW.COM wyróżnia holistyczne podejście do oferty, innowacyjność, w tym ankieta zdrowia będąca odpowiedzią na indywidualne potrzeby klientów oraz najwyższej jakości obsługa. Dla THEGLOOW.COM nadrzędną wartością jest zaufanie budowane poprzez unikatowe produkty, ale też porady ekspertów, w tym dietetyków, fryzjerów oraz osobowości wyznaczających rynkowe trendy.

Materiał promocyjny PR marki The Gloow.