W nawiązaniu do wydanego w ubiegłym roku albumu zatytułowanego "Uczta" Sanah zdecydowała się na współpracę z siecią Żabka. W sklepach dostępne są obecnie przekąski z serii "Uczta na wynos", firmowane pseudonimem wokalistki. W mediach społecznościowych można znaleźć dziesiątki filmików z recenzjami posiłków, a opinie na temat ich smaku i jakości są mocno podzielone. Dużą popularność zyskało nagranie, na którym widać, jak w śmietniku przy jednej z Żabek zalega cała masa produktów z linii "Uczta na wynos", które się nie sprzedały i straciły przydatność do spożycia.
Po tym, jak opisaliśmy zaistniałą sytuację, a także poprosiliśmy o komentarz do niej ekspertkę od wizerunku, skontaktowali się z nami przedstawiciele biura prasowego Żabki. W przesłanym do redakcji oświadczeniu przekazali, że jest im przykro, iż jedzenie zostało wyrzucone do kosza. "Niezwłocznie po otrzymaniu informacji podjęliśmy kroki w celu wyjaśnienia sprawy oraz przypomnieliśmy wszystkim naszym franczyzobiorcom, jak należy utylizować produkty, które są po terminie ważności" - czytamy. Zapewniają także, że "Uczta na wynos" cieszy się zainteresowaniem klientów, a od początku akcji sprzedano ponad pół miliona produktów. W oświadczeniu możemy przeczytać również, że Grupa Żabka przeciwdziała marnowaniu żywności.
Angażujemy pracowników, klientów i franczyzobiorców w inicjatywy z tym związane, m.in. zachęcamy naszych franczyzobiorców, aby produkty z krótką datą ważności przekazywane były organizacjom pozarządowym, takim jak Caritas, Federacja Polskich Banków Żywności czy Kamiliańska Misja Pomocy Społecznej - informują przedstawiciele sieci.
Na temat współpracy Sanah z Żabką zapytaliśmy dziennikarkę i specjalistkę od wizerunku medialnego Aleksandrę Pajewską-Klucznik. Nie ukrywa, że jest zaskoczona faktem, iż gwiazda pokroju Sanah, która wyprzedaje całe stadiony, zdecydowała się na taki ruch. Zwłaszcza że firmowane przez wokalistkę posiłki to m.in. kanapka z szynką, serem i ananasem, którą - zdaniem ekspertki - trudno nazwać ucztą. "Dziwi mnie to o tyle, że Sanah przy swojej popularności z pewnością dostaje wiele propozycji komercyjnych, więc mogła wybrać lepiej i dać twarz produktowi z jakością, której nie trzeba się wstydzić. Może za ciut mniejsze pieniądze, ale ze znacznie mniejszą stratą wizerunkową - wyszłaby na tym o wiele lepiej" - podsumowuje Pajewska-Klucznik.
Agustin Egurrola świątecznie z rodziną. 17-letnia Carmen skradła kadr
Thomas Anders ma specjalne wymagania. Organizatorzy sylwestra Polsatu osłupieli
Rozenek każdego roku zachwyca świątecznym wystrojem. Tak zmieniał się jej dom na przestrzeni lat
Olga Frycz ma bardzo oryginalną kuchnię. Całkowicie zrezygnowała z górnych szafek
Po narodzinach drugiego dziecka mąż Lary Gessler przeniósł się do hotelu. "Mój system się wyłączył"
Gąsienicowie z "Gogglebox" postawili 35-metrowy domek w sadzie. Zimą wygląda dosłownie jak z bajki
Damięcka z wyjątkowymi grafikami na Wigilię. Internauci poruszeni
Maciej Misztal nie żyje. "Dzisiejszy poranek zmiótł nas z nóg"
Niewiele osób pamięta Izabelę Kunę z "Klanu". Zagrała najsmutniejszy wątek w historii serialu