W reklamie czekolady odegrano pocałunek dwóch mężczyzn. Widzowie apelują: "To niedopuszczalne". Marka odpowiedziała

Spot reklamowy jednej z najpopularniejszych brytyjskich czekolad wzbudził niemałe kontrowersje. Rewolucyjne zobrazowanie pary homoseksualistów, która zajada się słodyczami, nie spodobało się wielu widzom. Złożono w tej sprawie petycję, którą dosadnie skomentowali przedstawiciele marki.

Dokładnie 4 stycznia ruszyła telewizyjna emisja spotu czekoladowych jajeczek firmy Cadbury. Brytyjski producent słodyczy zdecydował się na dość odważny ruch i wśród występujących w reklamie szczęśliwych posiadaczy Creme Egg umieścił parę homoseksualistów. Pocałunek dwóch mężczyzn mocno poruszył opinię publiczną, a wielu widzów uznało ten chwyt marketingowy za "promocję seksu wśród najmłodszych". Marka odniosła się do tych oskarżeń, publikując na Twitterze oficjalne oświadczenie. 

player.pl screenshot"Zakochani po uszy". Maciej Łagodziński odchodzi z produkcji. Ocenzurowano jego pocałunek

Homoseksualizm w reklamie Cadbury

Wiosenna reklama Creme Egg zaskoczyła swoją innowacyjnością. W spocie reklamowym oprócz delektujących się słodyczami singli wystąpiło również dwóch mężczyzn, którzy czule przekazują sobie czekoladowe jajeczko z ust do ust. Obrazek ten nie spodobał się wielu widzom, a dwadzieścia pięć tysięcy z nich podpisało petycję z żądaniem zaprzestania promocji takiego typu zachowań i zdjęcia z emisji reklamy.

Tego typu kadr w reklamie to coś niedopuszczalnego, naszym zdaniem można to odbierać jedynie jako promocję seksu wśród najmłodszych widzów - argumentują przeciwnicy spotu. 
 

Bogusia i Simon z 'Hotelu Paradise'"Hotel Paradise". Simon przyznał, że zdradził. Reakcja jego partnerki bezcenna

Do krytycznych opinii odnieśli się producenci brytyjskiej czekolady. Zakomunikowali, że postępują zgodnie z polityką firmy i ewidentnie nie zamierzają zmieniać swoich poglądów. 

Zawsze byliśmy postępową marką, która szerzyła komunikaty o integracji, czy to przez [nasze] produkty, czy kampanie. "Prawie pocałunek" pary dzielącej się Creme Egg został ujęty w reklamie w takim samym świetle jak w każdej innej - tłumaczą we wpisie na Twitterze.

Myślicie, że reakcja Polaków na widok dwóch całujących się mężczyzn w reklamie byłaby podobna?

Zobacz wideo Niezwykłe wyznanie homoseksualnego katolika!