Reklamy Dove od kilku sezonów niosą pozytywny przekaz mówiący o tym, że każda kobieta ( bez względu na rozmiar czy wzrost) może być atrakcyjna i piękna. Oczywiście za sprawą produktów firmy. Ostatnia reklama Dove wywołała burzę w mediach.
Zdjęcia będące częścią kampanii reklamowej żelu pod prysznic przedstawia trzy kobiety: ciemnoskórą, Latynoskę i białą.
fot za: www.styleite.com
Jak widzicie napis ''przed'' znalazł się nad modelką o najciemniejszym odcieniu skóry, a ''po'' nad kobietą o jasnej karnacji. Czy to znaczy, że kosmetyki Dove rozjaśniają skórę? A może po prostu kobieta biała jest bardziej atrakcyjna? Reklama wywołała tym większe kontrowersje, gdy wyszło na jaw, że właściciel Dove, firma Unilever niegdyś sprzedawała w Indiach preparaty rozjaśniające cerę i stworzyła nawet aplikację na facebooku pozwalającą "wybielić" swoją twarz na zdjęciu profilowym.
Więcej na stronie deser .pl
Sancita
Najgorsze stylizacje miesiąca Czartoryska i Jacyków w takich samych spodniach Klaudia Carlos - jak ona wygląda?!