dove
-
Czemu nastolatki używają filtrów?
Idealna cera, migdałowy kształt oczu, pełne usta, perfekcyjna figura i estetyczne otoczenie - to rzeczywistość obecnych nastolatków. Co więcej, większość z nich nie zdaje sobie często sprawy, że lukrowane obrazki, które je otaczają, są sztucznie...
MATERIAŁ PROMOCYJNY -
Media społecznościowe a poczucie własnej wartości u nastolatków
Według najnowszego badania Dove "Piękno bez filtra" nastolatkowie spędzają średnio ok. dwóch godzin dziennie w mediach społecznościowych. To naturalne środowisko dla obecnych dorastających, dlatego w niezwykle silny sposób wpływa na ich rozwój...
MATERIAŁ PROMOCYJNY -
Kobiety są ładniejsze, niż im się wydaje. Jak widzą same siebie, a jak widzi je pewien mężczyzna
W ramach swojej najnowszej kampanii Dove postanowiło sprawdzić, jaka jest różnica pomiędzy tym, jak kobiety postrzegają swoją urodę, a jak postrzegają je inni. W tym celu firma zatrudniła eksperta FBI od tworzenia portretów pamięciowych.
-
Kontrowersyjna reklama Dove. Rasizm?
Reklamy Dove.