Charlotte McKinney ma 21 lat i jest modelką. Chociaż nie zobaczymy jej na światowych tygodniach mody, to jednak nie znaczy, że nie będzie wkrótce znana każdemu. Wszystko za sprawą Carl's Jr. - restauracji serwującej "całkiem naturalne burgery", która reklamę swoich kanapek powierzyła "całkiem naturalnym" kształtom Charlotte McKinney.
Hołdującą zasadzie "100% naturalnych składników" restaurację reklamowały wcześniej takie naturalne piękności jak Heid Klum, czy Kate Upton, której McKinney nazywana jest następczynią. Dlaczego? Nie chodzi tylko o pracę dla jednej marki, ale - jak mówi o sobie sama wschodząca gwiazda - "to oczywiste, obie mamy blond włosy i ogromne cycki".
To jak widać wystarczyło, bo do McKinney firma zgłosiła sama. Nie było castingów, czy przesłuchań. To oni sami wybrali nieznaną szerzej modelkę.
Screen z Youtube.com
Reklamówka, w której modelka przechadza się niemalże nago po targowisku (na koniec okazuje się, że ma jednak na sobie szorty i stanik), była nagrywana jeden dzień. Początkowo McKinney miała iść i mówić swoją kwestię, potem zdecydowano jednak, że głos zostanie podłożony potem, a modelka będzie jedynie spacerować, uwodzić wzrokiem, a na koniec oczywiście weźmie solidnego gryza hamburgera. Ten moment dla producentów był najważniejszy.
Screen z Youtube.com
Nie wszyscy z uwielbieniem patrzyli na McKinney w wyzywającym stroju, która je hamburgera. Po emisji spotu wiele osób skrytykowało go, uznając za seksistowski. Co na to sama zainteresowana?
Screen z Instagram.com/CharlotteMcKinney
Pewnie większość osób na Ziemi budzi się zlana potem, gdy śni jej się koszmar, w którym to znajdują się nago na środku ulicy. Dla McKinney to jednak nic wielkiego, "to po prostu kolejny dzień", stwierdziła sama. I można jej wierzyć, że w jej słowach nie ma grama przesady.
Screen z Instagram.com/charlottemckinney/
McKinney w reklamie z Super Bowl co prawda nago nie była, ale było blisko. W trakcie kręcenia "nagich scen" miała na sobie jedynie skąpą bieliznę w cielistym kolorze. Inne jej projekty niejednokrotnie wymagały, aby odsłoniła więcej. 21-latka wystąpiła m.in. w kampanii reklamowej Guess, a także w wielu sesjach w bieliźnie czy bikini. Chętnie rozbiera się także do zdjęć na swoim Instagramie jednak - przynajmniej na razie - nie rozbierze się całkiem.
Guess
Screen z Instagram.com/charlottemckinney/
Choć McKinney nie wyklucza obrania w życiu aktorskiej drogi (wystąpiła w kilku epizodach telewizyjnych, a ostatnio w sequelu filmu "Joe Dirt"), to jednak priorytetem jest kariera modelki. To ona nadała jej życiu nowy cel, gdy jako 17-latka rzuciła szkołę ze względu na przemoc ze strony rówieśników. Początkowo nie było łatwo. Agencje odrzucały jej portfolio.
Screen z Instagram.com/charlottemckinney/
Opłaciło się. Na Instagramie stała się sławna, nim jeszcze świat o niej usłyszał. Jeszcze przed reklamówką na Super Bowl śledziło ją ponad 200 tysięcy fanów. Teraz jej zmysłowe zdjęcia doceniło już 271 tysięcy. Modelka ma jednak szczerą nadzieję, że wśród nich znajdzie się także wydawca Sports Illustrated, dla którego sesji modelka ciągle marzy.
Screen z Instagram.com/charlottemckinney/
Ciało McKinney różni się od kościstych sylwetek tzw modelek high fashion, co nie znaczy jednak, że gwiazda przerwy na reklamy podczas Super Bowl może pozwolić sobie na wszystko. Jest na diecie przez 6 dni w tygodniu.
Screen z Instagram.com/charlottemckinney/
Dieta to nie wszystko. Aby być w formie McKinney także intensywnie ćwiczy. Wysiłek fizyczny to "jej hobby", a do ulubionych aktywności należą joga i pilates.
Screen z Instagram.com/
Marciano