PETA ruszyła z nową kampanią reklamową, która ma zachęcić ludzi do przejścia na wegetarianizm, argumentując to hasłem "Wegetarianie mają bardziej udane życie seksualne". Ale nie to budzi największe kontrowersje. Reklamówka pokazuje dziewczyny w seksownej bieliźnie, które zabawiają się warzywami m.in. brokułami i dynią.
Dawka erotyzmu przekracza nasze standardy - twierdzi Victoria Morgan ze stacji NBC
Rozczarowania nie kryją przedstawiciele PETA oraz... kibice futbolu amerykańskiego. Dlaczego? Bowiem spot miał być wyświetlany podczas przerw w Super Bowl - finałowej rozgrywki o mistrzostwo Ameryki w futbolu amerykańskim.
Spot miał być nadawany w przerwach między rozgrywkami. Dziewczyny z reklamówki już są nazywane pieszczotliwie "wegetariankami", a reklama z ich udziałem mogłaby odnieść spektakularny sukces wśród fanów futbolu. Kto wie, może wegetarianki stałyby się obiektem westchnień tak jak WAGs (Wives And Girlfriends)?
Warzywa są bardziej sexy niż myślicie - wideo