Więcej informacji o gwiazdach przeczytasz na stronie Gazeta.pl
Odkąd gwiazdy i influencerzy zaczęli reklamować w mediach społecznościowych produkty do makijażu i pielęgnacji cery, zdobycie ich zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych jest niezwykle trudne. Co więcej, osoby, którym udaje się je kupić, chętnie dzielą się swoimi recenzjami miedzy innymi na TikToku. W ostatnim czasie użytkownicy popularnej aplikacji zauważyli, że szczególną popularnością cieszy się kilka produktów. Filmy na ich temat mają miliony wyświetleń. Sprawdźcie, co znalazło się na liście kultowych kosmetyków i gadżetów.
Ten produkt zyskał na TikToku szczególną popularność za sprawą wideo, które na swoim profilu opublikowała modelka Caitlin Lawson. Film, w którym po prostu nałożyła go na usta stał się viralem i w bardzo krótkim czasie obejrzało go ponad pięć milionów użytkowników. Po tym, jak nagranie pojawiło się w popularnej aplikacji, produkt został natychmiast wyprzedany.
Kolejną marką, którą pokochali internauci, jest Charlotte Tilbury. Przez długi czas była ona niedostępna na polskim rynku. Dopiero od kilku miesięcy kosmetyki sygnowane logiem jednej z najpopularniejszych makijażystek na świecie, dostępne są w perfumeriach jednej z popularnych sieci. Produktem, który szczególnie podbił serca internautów jest jeden z rozświetlaczy, a dokładniej Beauty Light Wand w odcieniu Pinkgasm. Co takiego sprawia, że skradł serca milionów internautów? Producent obiecuje, że po jego użyciu cera będzie wyglądać niezwykle świeżo i młodo.
Tiktokerki często pokazują triki jak wykonać idealną fryzurę. Do tego najczęściej używają popularnej suszarko-lokówki marki Dyson. Liczne filmiki z wykorzystaniem tego gadżetu sprawiły, że pomimo wysokiej ceny w wielu sklepach jest on wyprzedany. Za zestaw składający się z dziewięciu akcesoriów trzeba zapłacić około 2200 złotych.
Nie tylko olejek do ust marki Dior, skradł serca internautów. Również róż z kolekcji Backstage dołączył do grona kultowych kosmetyków. Na próżno go szukać w sklepach. Za sprawą licznych filmów na TikToku produkt jest niemalże wszędzie wyprzedany. Producent obiecuje, że specjalnie opracowana formuła dostosowuje się do temperatury i poziomu nawilżenia skóry, oferując indywidualny efekt zaróżowionych policzków.
Większość produktów marki Rare Beauty, która została stworzona przez Selenę Gomez cieszy się dużą popularnością. Jednak użytkowniczki TikToka szczególnie pokochały róż w płynie w odcieniu Joy. To lekki i długotrwały kosmetyk, który doskonale się rozprowadza i nadaje skórze subtelny, rumiany efekt.
Olaplex cieszy się ogromną popularnością już od wielu lat. Szczególnie na YouTubie na jego temat powstało mnóstwo filmów i recenzji. Jednak w ostatnim czasie można powiedzieć, że kultowy kosmetyk do pielęgnacji włosów przeżywa drugą młodość za sprawą użytkowników TikToka. Nagrania z użyciem tego produktu zyskują miliony wyświetleń, co sprawia, że Olaplex z prędkością światła znika ze sklepów.
Ostatnim produktem, który zyskał sławę na TikToku, jest kosmetyk marki L’Oréal Paris. Co sprawia, że internauci oszaleli na jego punkcie? Z pewnością niska cena, bogata gama kolorystyczna oraz fakt, że jest on bardzo łatwy w użyciu. Producent obiecuje, że ten długotrwały podkład w kamieniu nadaje skórze naturalne, jednolite, aksamitnie i matowe wykończenie.