• Link został skopiowany

Friz i jego Ekipa zostali wycenieni na setki mln złotych. Youtuberzy zrobili kolejny krok w kierunku wejścia na giełdę

Ekipa Friza zaliczana jest do grona najpopularniejszych influencerów w Polsce. W połowie maja, ich wartość inwestycyjna wyceniana była na 144 mln złotych. W zaledwie kilka miesięcy kwota ta wzrosła o 75 proc. Aktualnie biznes youtuberów wart jest około ćwierć miliarda złotych.
Friz
Screen: Instagram/@frizoluszek

Na internetowe imperium słynnych youtuberów składa się sprzedaż ubrań, akcesoriów, a także produktów spożywczych. Friz niedawno zapowiedział, że zamierzają również zająć się produkcją gier. Wszystkie te działania sprawiają, że wartość ich firmy wzrasta w oszałamiającym tempie.

Zobacz wideo Najpopularniejszy youtuber w Polsce i... Europie?! Gwiazdy o gwiazdach - czyli tym razem o Frizie

Ekipa została wyceniona na 252 mln złotych

Friz i jego Ekipa zrobili kolejny krok w kierunku pojawienia się na giełdzie. Ekipa Holding oraz Beskidzkie Biuro Inwestycyjne (BBI) podpisały plan połączenia firm. Na potrzeby fuzji dokonano wyceny obu przedsiębiorstw według stanu na 1 sierpnia. W związku z tym wyliczono, że biznes youtuberów jest wart 252 mln złotych.

Cieszymy się, że przeprowadzona przez biegłych wycena potwierdziła wysoką wartość całej działalności Ekipy. Prowadzone przez nas projekty pokazały, że nasz potencjał medialny i osiągnięta popularność mają dużą zdolność generowania biznesu, a wsparcie naszych fanów przekłada się na konkretne przychody i jest fundamentem rozwoju grupy - powiedział prezes Ekipa Holding Krzysztof Misiałkiewicz.

Friz nie zwalnia tempa pracy i angażuje się w tworzenie nowych projektów

Rosnąca wartość rynkowa Ekipy to efekt zarówno skutecznego spieniężania działalności na YouTubie, jak i realizacja nowych projektów. Friz wraz z zespołem nie poprzestają na dotychczasowych dokonaniach. Youtuberzy angażują się w nowe przedsięwzięcia, które skutecznie pomnażają ich majątek.

Cały czas mamy szerokie plany. Dowodem tego są kolejne współprace polegające na brandowaniu naszym logo popularnych produktów, ale również cały czas uruchamiamy nowe projekty. W fazę realizacji wchodzą nasze przedsięwzięcia spod znaku produkcji filmowej czy gamingu. Uruchomiliśmy również nowy projekt, będący jeszcze częściowo tajemnicą pod nazwą "GENZIE" i nie jest to nasze ostatnie słowo - wyznał Karol Wiśniewski.

Friz wielokrotnie podkreślał, że dąży do tego, aby dywersyfikować swoją działalność. Youtuber nie chce, aby jego popularność była uzależniona jedynie od mediów społecznościowych.

Więcej o: