Modivo z kampanią wizerunkową #ModernWestern

Multibrandowy sklep online z modą premium Modivo.pl startuje z wizerunkową kampanią #ModernWestern. Inspiracją do jej stworzenia był motyw American Dream, rozumiany jako brak ograniczeń oraz wolność wyboru.

Kolekcja wiosna/lato 2020 oferowana na Modivo odzwierciedla najnowsze trendy i umożliwia niekończące się eksperymenty oraz zabawę z modą. Dużo złota, kolorów i efektownych fasonów, które sprawdzą się jako idealne stylizacje na letnie spotkania w ogrodzie, nocne imprezy na plaży oraz wszelkie podróże i wieczory spędzane w beach barach. Klienci Modivo mogą dać upust własnej wyobraźni i oddać klimat amerykańskiego westernu we własnym wydaniu.

Strona kampanii: http://bit.ly/Modern_Western_Modivo

 #ModernWestern to nasza interpretacja motywu American Dream. Indywidualność i spontaniczność, odzwierciedlają się w modowych wyborach. Modivo oferuje aktualnie jeden z najciekawszych brand mixów na rynku, umożliwiając klientom zakupy prestiżowych marek- komentuje Paulina Ciecierska, dyrektor marketingu Modivo.

Najnowsza kolekcja Modivo czerpie inspiracje z bezkresów amerykańskiej drogi. Motyw American Dream jest rozumiany jako bezkres możliwości i droga do szczęścia.

video: https://www.youtube.com/watch?v=fBBBGAt7UMQ

ModivoModivo mat.promocyjne

W kolekcji wiosna/lato 2020 Modivo znajdzie się ponad 30 tysięcy nowych produktów z samej tylko kategorii “odzież”, zaś niemal drugie tyle w połączonych kategoriach “obuwie” i “akcesoria”. To jedna z najszerszych dostępnych na rynku ofert mody premium, a dzięki starannej selekcji produktów i naszej bliskiej współpracy markami, klienci otrzymują do wyboru najciekawsze propozycje - zapewnia Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl SA, założyciel i operator serwisu Modivo.

Zdjęcia do kampanii #ModernWestern zostały wykonane w słonecznej Kalifornii, w kultowym Palm Springs, festiwalowej Coachelli, metropolitalnym Los Angeles oraz oczywiście podczas drogi, która sama w sobie była wymarzoną destynacją. Niezwykłe światło umożliwiło oddanie klimatu niegdyś dzikiego zachodu. Pastelowe zachody słońca, pustynna paleta barw, tropikalna roślinność, kult wolności oraz buntownicze podejście do życia zostały zatrzymane w kadrze.

Wśród marek z szerokiego portfolio zaprezentowanych w kampanii, realizowanej w kalifornijskich plenerach, znalazły się między innymi: Pinko, Versace Jeans Couture, Michael Kors, Liu Jo, Twinset, Elisabetta Franchi oraz Calvin Klein. Modivo jest sklepem multibrandowym z markami premium, oferującym starannie wyselekcjonowane, reprezentujące najnowsze trendy produkty. Klientom oferowana jest darmowa dostawa i 30-dniowy okres na zwrot.

Za usługę odpowiada spółka eobuwie.pl, jeden z liderów sprzedaży obuwia online w Europie Centralnej. #ModernWestern jest kampanią wizerunkową Modivo, prezentowaną jednocześnie w telewizji, internecie, reklamie outdoorowej oraz prasie.

ModivoModivo mat.promocyjne

Infomacje na temat Modivo.pl:

Modivo to internetowy sklep z modą premium. Klienci znajdą w nim ponad 60 tysięcy starannie wyselekcjonowanych produktów, od niemal 150 prestiżowych marek. Modivo dostępne jest już na 9 rynkach europejskich i działa w ramach grupy eobuwie.

Informacje na temat eobuwie.pl: eobuwie.pl SA jest liderem rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie Środkowo-Wschodniej, oferującym ponad 80 tys. produktów od ponad 500 marek. Spółka działa obecnie na 15 europejskich rynkach.

Więcej o: