Co się stanie, kiedy podczas meczu transmitowanego na całym świecie operator kamery wypatrzy zjawiskową, wyjątkową dziewczynę? Chwilę później wielki koncern złoży jej propozycję współpracy. Ta zasada sprawdza się przynajmniej raz na... milion przypadków.
Tym razem los na loterii wygrała 17-letnia fanka piłki nożnej, która na Mistrzostwach Świata kibicowała swojej ukochanej Belgii. Dziewczyna została dostrzeżona na trybunach, a jej zdjęcia pokazywały media na całym świecie. Przypomina to świetnie nam znaną historię początków kariery Natalii Siwiec - Miss Euro 2012.
Na punkcie Axelle oszalał też internet - w sieci krążyły jej prywatne zdjęcia i zaczęły się pojawiać setki fałszywych kont stworzonych przez osoby podające się za Belgijkę. Jeden fanpage założony na cześć Axelle liczy już ponad 260 tys. lajków.
Koncern L'Oreal nie tracił czasu i zaproponował nastolatce lukratywny kontrakt. Pojawił się już także pierwszy filmik, na którym widać Axelle testującą produkty do włosów.
Niestety, nie wiadomo, ile potrwa ta idylla... Okazało się bowiem, że Axelle jest wielką miłośniczką polowań. Nastolatka zamieściła na swoim Facebooku zdjęcie z polowania na gazele w Afryce, co nie do końca pozostaje w zgodzie z polityką firmy. L'Oreal miał w przeszłości wiele problemów z powodu testowania kosmetyków na zwierzętach.
Polowanie to nie kwestia życia lub śmierci. To o wiele ważniejsze. Zrobiłam to zdjęcie jakiś rok temu. Jestem dziś gotowa zapolować na Amerykanów haha - napisała nastolatka.
Z sieci powoli znikają zdjęcia młodej Belgijki na polowaniu, a także jej inne prywatne fotografie. L'Oreal póki co nie wydało oświadczenia w tej sprawie.
al