Mimo że castingi do trzeciej edycji " Top Model. Zostań modelką " już się rozpoczęły, to niestety programu nie zobaczymy w jesiennej ramówce.
Program wróci na antenę wiosną przyszłego roku - zapewnił Bogdan Czaja, wicedyrektor programowy TVN w rozmowie z portalem wirtualnemedia.pl
Okazuje się, że ze współpracy z TVN-em wycofał się główny sponsor Procter & Gamble, który lokował w programie swój produkt. Jakie jest oficjalne stanowisko firmy kosmetycznej?
Dobieramy narzędzia komunikacyjne w zależności od potrzeb naszych marek. W momencie, gdy to było uzasadnione tymi potrzebami, to wykorzystywaliśmy w komunikacji program "Top model" - powiedziała Wirtualnym Mediom rzecznik prasowa P&G, Małgorzata Mejer.
Mówiąc krótko, program nie jest już dla firmy odpowiednią formą reklamy. Pojawiły się głosy, że przyczyną wycofania się marki ze współpracy z TVN-em był wizerunek jurorów show, Dawida Wolińskiego i Marcina Tyszki. Panowie po udziale w kontrowersyjnym programie "Woli i Tysio na pokładzie" są inaczej postrzegani przez widzów, czyli także adresatów reklam.
Nie wiem skąd pochodzą te informacje, trudno mi się do nich odnieść - stwierdziła Mejer.
Mimo, że sponsor wycofał się z programu, zaplanowany casting w Warszawie odbędzie się według planu. Odcinki z udziałem wybranych dziewczyn zrealizowane będą jesienią. Wtedy uczestniczki zamieszkają specjalnym domu, jak to było w poprzednich edycjach.
Przygotowania do programu idą pełną parą. Cały czas intensywnie pracujemy nad show. Na pewno ta edycja będzie na bardzo wysokim poziomie- zapewniła nas osoba z produkcji programu.
Żałujemy, że program nie znajdzie się w jesiennej ramówce. Na razie nie wiadomo, jaki format zastąpi popularne show o modelkach w środowe wieczory. Byliśmy bardzo ciekawi, jak poradzi sobie Katarzyna Sokołowska w nowej roli... Wam też jest szkoda, że nie poznamy jesienią trzeciej zwyciężczyni "Top Model"?
qwerty