Meghan Markle w końcu utarła nosa swoim hejterom. Żona księcia Harry'ego świętuje pierwszy sukces

Meghan Markle kilka miesięcy temu wystartowała z nową marką. Jak idzie jej biznes? Wygląda na to, że żona księcia Harry'ego ma powody do radości.
Meghan Markle
Meghan Markle zakończyła nagrania do nowego programu. Będzie wściekła po tej opinii. 'Okropnie' / Fot. TODAY / YouTube

Meghan Markle ostatnio nie narzeka na brak zajęć i skupia się na rozwoju własnej marki. Po porażce związanej z podcastem "Archetypes" żona księcia Harry'ego ruszyła na podbój amerykańskiego rynku i zabrała się za rozkręcanie lifestyle'owego imperium. Jak widać, nie zamierza dać satysfakcji swoim oponentom Jednym z pierwszych produktów wyprodukowanych przez American Riviera Orchard był truskawkowy dżem, który trafił do wąskiego grona 50 najbardziej wypływowych celebrytek. Już wtedy o przedsięwzięciu Markle zrobiło się głośno. Jak się okazuje, księżna Sussex już może świętować. Ma na swoim koncie pierwszy sukces. 

Zobacz wideo Brytyjska rodzina królewska na małym i dużym ekranie. Dlaczego przyciąga aż taką uwagę?

Meghan Markle może świętować pierwszy sukces. Akcja z dżemami się opłaciła

Meghan Markle jeszcze przed oficjalnym startem swojej marki w marcu tego roku skutecznie podkręciła zainteresowanie swoim nowym przedsięwzięciem, co bezpośrednio przełożyło się na jej pierwszy sukces. Jak donosi US Weekly, już ponad 100 tysięcy osób zapisało się do newslettera na jej stronie, aby otrzymać powiadomienia o nowych produktach, które pojawią się na rynku. Jednym z pierwszych produktów był właśnie dżem truskawkowy, ale nie wiadomo, czy trafi on do powszechnej sprzedaży, czy był jedynie elementem kampanii promocyjnej. Mimo że produkty nie są jeszcze dostępne w sprzedaży, to widać, że już cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Wygląda na to, że pomysł Markle był strzałem w dziesiątkę. 

Co będzie sprzedawać Meghan Markle? Jej marka skupia się na kuchni

Kiedy Meghan Markle założyła na Instagramie konto marki American Riviera Orchard, jednocześnie w urzędzie zarejestrowała znak towarowy. Urząd Patentów i Znaków Towarowych Stanów Zjednoczonych wyraził na to zgodę i wiadomo, że żona księcia Harry'ego pod szyldem American Riviera Orchard może sprzedawać sztućce, żywność w słoikach i książki kucharskie.

 
Więcej o: