Meghan Markle otworzyła biznes i przypadkiem wsparła rodzinę królewską. Tego nie przewidziała

Firma Meghan Markle wypuściła na rynek pierwszy produkt. Okazuje się, że praca żony księcia Harry'ego bardzo opłaciła się także królowi Karolowi III.

Meghan Markle, wcześniej znana jako aktorka, musiała zrezygnować z "normalnej" pracy, gdy dołączyła do rodziny królewskiej. Choć po głośnym "megxicie" nic nie stoi już na przeszkodzie, aby wróciła na plan, Markle ma na siebie inny pomysł. Żona księcia Harry'ego założyła firmę American Riviera Orchard, która właśnie wypuściła pierwszy produkt. To dżem truskawkowy, który w limitowanej wersji trafił do influencerek i znanych przyjaciółek Markle.

Zobacz wideo Ten wywiad przeszedł do historii

Dżem Meghan Markle podniósł sprzedaż wyrobów króla Karola III

Jak łatwo się domyślać, dżemowy biznes Meghan Markle narobił w sieci sporo szumu. Zdjęcia pięknie zapakowanych paczek PR-owych od American Riviera Orchard błyskawicznie obiegły internet. "Dziękuję za pyszny kosz! Uwielbiam ten dżem, więc nie jestem pewna, czy z kimkolwiek się nim podzielę" - zachwycała się na InstaStories projektantka Tracy Robbins. Jak donosi "Daily Mail", zainteresowanie słodkościami od Meghan Markle sprawiło, że sporo osób przypominało sobie o tym, iż produkcją dżemu zajmuje się także... król Karol III. Monarcha i jego żona są właścicielami rezydencji Highgrove położonej w Gloucestershire, która otoczona jest lasami i ziemiami uprawnymi. Z upraw Highgrove powstają organiczne przetwory, które można kupić na stronie internetowej posiadłości. W ofercie znajduje się m.in. właśnie dżem truskawkowy, który - jak wynika z analizy brytyjskiego taboidu - został wyprzedany tuż po tym, gdy Markle wypuściła swój produkt. Co istotne, pieniądze z jego sprzedaży nie trafią jednak prosto do kieszeni króla Karola III. Jak czytamy na stronie Highgrove, zyski ze sprzedaży produktów, biletów na zwiedzanie ogrodów i organizowanych tam eventów zasilają fundację monarchy.

król Karol IIIkról Karol III król Karol III, Fot. REUTERS/Pool

Ekspert krytykuje nową markę Meghan Markle

Nowy biznes Meghan Markle został ogłoszony na instagramowym profilu 14 marca. Tego samego dnia wręczono nagrodę księżnej Diany. Zdaniem komentatora brytyjskiej rodziny królewskiej Richarda Fitzwilliamsa żona księcia Harry'ego wybrała tę datę z premedytacją. "Meghan zawsze postrzegała siebie jako spadkobierczynię Diany. Postrzegała siebie jako osobę cierpiącą z powodu mediów tak samo, jak Diana cierpiała. Po tej stronie pojawiła się ogromna fala krytyki, że po prostu próbuje zarobić na dziedzictwie Diany" - cytuje jego słowa "The Mirror".

Którym dżemem chętniej posmarowałbyś kanapkę?
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.