Meghan Markle ma głowę do interesów. Nieźle sobie liczy za jeden produkt. Zobaczcie, ile chce dolarów

Meghan Markle właśnie wystartowała z nowym biznesem. Wypuściła własny dżem. Na początek obdarowała znajome celebrytki.

Przed poznaniem księcia Harry'ego, Meghan Markle robiła karierę jako aktorka. Grała między innymi w popularnym serialu "W garniturach". Po rezygnacji z pełnienia obowiązków jako aktywnych członków rodziny królewskiej, Sussexowie zaczęli szukać innych źródeł dochodu. Harry wydał książkę i razem z żoną wystąpił w dokumencie Netfliksa. Teraz Meghan Markle postanowiła wejść na rynek artykułów spożywczych. Przygotowała też specjalne paczki dla celebrytów. 

Zobacz wideo Brytyjczycy oceniają Harry'ego i Meghan

Meghan Markle wystartowała z nowym biznesem. Wypuściła własny dżem

Meghan Markle wypuściła na rynek pierwszy produkt swojej nowej firmy American Riviera Orchard. Wpływowym znajomym i celebrytom wysłała przy tej okazji słoik dżemu truskawkowego. Wśród osób obdarowanych przez Markle znalazły się projektantka mody Tracy Robbins i argentyńska celebrytka Delfina Balquier. Influencerki pochwaliły się tym na Instagramie. Nowy pomysł biznesowy Meghan Markle wpisuje się w obecny trend sprzedawania własnych produktów spożywczych przez celebrytów. Miód z własnych ogrodów sprzedają m.in. Julianne Moore, Will Ferrell i LeBron James. To jednak kosztuje sporo. Za słoik miodu od gwiazdy trzeba zapłacić nawet 250 dolarów. 

Meghan Markle wypuściła na rynek dżem swojej produkcji
Meghan Markle wypuściła na rynek dżem swojej produkcji Meghan Markle wypuściła na rynek dżem swojej produkcji. Fot. Instagram.com/mrstracyrobbins screen

Internautki zachwycone nowym biznesem Meghan Markle

Obdarowane celebrytki nie zapomniały pochwalić się w sieci produktami, które otrzymały od Meghan Markle. Tracy Robbins opublikowała zdjęcie słoiczku dżemu. "Śniadania, lunche i kolacje stały się właśnie trochę słodsze" - napisała na Instagramie. "Dziękuję za pyszny kosz! Bardzo lubię ten dżem, więc nie jestem pewna, czy z kimkolwiek się nim podzielę" - dodała projektantka mody. Nowy pomysł Meghan Markle spodobał się także jej fanom. W komentarzach nie brakowało zachwytów. "Nie jem zbyt dużo dżemu, ale dla ciebie, Meg, kupię trochę. A właściwie to mężuś i dzieci zjedzą go w moim imieniu" - napisała jedna z internautek. "Wszystko tkwi w szczegółach. Haft z logo Argo na opakowaniu jest przepiękny" - zachwycała się kolejna. Strona internetowa z produktami nowej firmy Meghan Markle ma ruszyć pod koniec wiosny. 

Więcej o: