Gdy Jung Ho-yeon szła na casting do "Squid Game", nie miała pojęcia, jakiego tempa nabierze jej kariera. Chociaż w modelingu osiągnęła już bardzo dużo, postanowiła spróbować swoich sił w aktorstwie. A wszystko dlatego, że sama jest ogromną fanką kina. Co więcej, 27-letnia Koreanka po swój sukces sięgała sama już od bardzo młodego wieku.
Kino to również twoja pasja? Poczytaj więcej na ten temat na stronie głównej Gazeta.pl.
Jung Ho-yeon przyszła na świat 23 czerwca 1994 roku i wychowywała się na przedmieściach Seulu. Światem mody interesowała się jako nastolatka, a przez kilka lat samodzielnie udawało jej się załatwić sobie pracę podczas Seoul Fashion Week. Przełomem okazał się dla niej udział w czwartej edycji południowokoreańskiego Top Model w 2013 roku, w którym zajęła drugie miejsce. Po programie znalazła się na okładce koreańskiego wydania Vogue, a drzwi do kariery w modelingu stanęły przed nią otworem.
27-letnia Koreanka w swoim portfolio ma udział w pokazach m.in. Fendi, Lanvin, Dolce & Gabbana, Bottega Veneta, Chanel, Miu Miu, Jacquemus czy Burberry, a od października 2021 została międzynarodową ambasadorką Louis Vuitton, marki, u której zaczynała. W rozmowie z Vogue Ho-yeon wyznała, że podczas podróżowania na różne pokazy i w czasie licznych pobytów w hotelach swój wolny czas spędza głównie na oglądaniu filmów. Zafascynowała się aktorstwem i postanowiła sama spróbować swoich sił w tej dziedzinie. "Squid Game" był nie tylko jej debiutem na ekranie, ale także pierwszym castingiem, w jakim w ogóle wzięła udział.
Byłam szczęśliwa, że dostałam rolę i mogłam zagrać. Nadal czuję się zdenerwowana na myśl o tym, że spotykam się z widzami poprzez ekran. Nigdy nie marzyłam o tym, że serial stanie się światowym sukcesem - powiedziała w wywiadzie dla Vogue.
O sukcesie mogą mówić jednak nie tylko twórcy "Squid Game", ale także sama Ho-yeon. Po roli w serialu jej popularność nieprawdopodobnie wzrosła, a obserwujących na Instagramie przybywa jej dosłownie z minuty na minutę. Obecnie - czyli na początku października 2021 roku - ich liczba wynosi prawie 19 mln, co czyni ją koreańską aktorką z największym kontem na Instagramie.
TU ZNAJDZIE SIĘ REKLAMA