• Link został skopiowany

Kim są SuperGracze LOTTO i jak wpływają na rozwój sportu i kultury? Kwoty robią wrażenie

Każda złotówka to nie tylko szansa na wygraną. Grając w gry LOTTO stajesz się SuperGraczem i realnie wpływasz na rozwój polskiego sportu i kultury. To półtora miliarda złotych wsparcia w jeden rok!
Materiały promocyjne

Rozpoczął się 70 rok działalności Totalizatora Sportowego – największego mecenasa polskiego sportu i kultury, który powstał jako odpowiedź na potrzeby odbudowy i rozwoju infrastruktury sportowej zniszczonej w czasie II wojny światowej. Od 1994 roku Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, przekazał na Fundusz Rozwoju Kultury Fizycznej do Ministerstwa Sportu i Turystyki ponad 16,7 miliarda złotych. Na tym jednak wsparcie się nie kończy. Przedsiębiorstwo przekazuje swoje środki bezpośrednio m.in. na infrastrukturę sportową, związki, organizacje i kluby sportowe, a także sportowców na podstawie indywidualnych umów.

"Dzisiaj Totalizator Sportowy wspiera dwa podstawowe fundusze, prowadzone przez dwa ministerstwa – Ministerstwo Sportu i Ministerstwo Kultury. Tylko w 2024 roku przeznaczyliśmy na ten cel ponad 1,5 miliarda złotych. 1,2 miliarda na sport i 300 milionów złotych na kulturę. To są pieniądze pochodzące od naszych graczy – z każdej złotówki, którą u nas zastawiają, 19 groszy trafia bezpośrednio na kulturę i sport" - mówi Radosław Kietliński – dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej w Totalizatorze Sportowym.

Materiały promocyjne Lotto
Materiały promocyjne Lotto

Nowa kampania — SuperGracze mają moc

Totalizator Sportowy wystartował z nową kampanią wizerunkową, która ma pokazać, że każdy gracz LOTTO ma realny wpływ na rozwój polskiego sportu i kultury. Uczestnicy gier LOTTO nie tylko grają dla siebie, ale także przyczyniają się do finansowania inwestycji i programów wspierających młodych sportowców oraz wydarzenia kulturalne. To właśnie oni są SuperGraczami – osobami, które swoją grą zmieniają rzeczywistość. Kampania podkreśla ten mechanizm, uwidaczniając, jak każda złotówka przeznaczona na gry LOTTO przyczynia się do wsparcia inicjatyw społecznych.

Na potrzeby kampanii przygotowano spoty telewizyjne i radiowe, materiały do internetu, a także inspirujące video stories w mediach społecznościowych oraz treści w punktach sprzedaży. Bohaterami kampanii są gracze, którzy odkrywają, że ich codzienne wybory mają większe znaczenie, niż sądzili. Grając w LOTTO, zyskują nie tylko emocje i szansę na wygraną, ale też świadomość, że współtworzą coś większego.

Obejrzyj spot kampanii SuperGracz:

 

Jak wyglądają efekty tego wsparcia?

Bez środków pochodzących z LOTTO wiele projektów sportowych i kulturalnych nie miałoby szans na realizację. Dla sportowców to konkretne narzędzia – finansowanie stypendiów, obozów treningowych, nowoczesnej infrastruktury.

Materiały promocyjne Lotto
Fot. Shutterstock / matimix

"LOTTO jest ze mną już trzeci rok, to mój główny i przeważający partner. Bez ich wsparcia i pomocy nie mógłbym na pewno robić tego, co robię" - mówi Jakub Matulka – kierowca rajdowy.

Materiały promocyjne
Materiały promocyjne

Dzień Gracza LOTTO – święto tych, którzy wspierają sport i kulturę

W ramach inauguracji kampanii odbył się Dzień Gracza LOTTO, który w symboliczny sposób podkreślił rolę graczy w finansowaniu polskiego sportu i kultury. W specjalnej strefie Totalizatora Sportowego można było spotkać przedstawicieli różnych dyscyplin, w tym zawodników „Drużyny Marzeń LOTTO", takich jak pięściarz Łukasz Różański czy rajdowiec Jakub Matulka.

Odwiedzający mogli wziąć udział w quizach sportowych, testach refleksu i innych aktywnościach, które podkreślały związek LOTTO z polskim sportem. Nie zabrakło też nawiązań do nowej kampanii – przygotowane materiały promocyjne uświadamiały graczom, jak ich codzienne wybory wpływają na rozwój kultury i sportu w Polsce.

Za każdą złotówką stoi wsparcie dla sportu i kultury

Uczestnicy gier LOTTO nie tylko spełniają swoje marzenia, ale mają realną moc, by wspierać polską kulturę i sport. Stają się SuperGraczami – osobami, które przyczyniają się do rozwoju tych ważnych dziedzin.

Materiały promocyjne
Materiały promocyjne

"Kampania pokazuje, że każdy gracz LOTTO ma moc sprawczą. Grając, dokłada swoją cegiełkę do wspólnego dobra i staje się częścią większej społecznej zmiany" – mówi Maciej Koprowicz, Dyrektor Marketingu Totalizatora Sportowego.

Materiał promocyjny marki LOTTO