Skończyły jej się dolary? Caroline Derpieński szuka pracy. Ma plan. Jaki? Sprytny

Caroline Derpieński otworzyła nowy sezon "Kuba Wojewódzki Show", zapewniając tym samym rekordową oglądalność pierwszego odcinka. Celebrytka zachęcona sukcesem ma chrapkę na więcej i już zaapelowała do włodarzy TVN-u.

Caroline Derpieński kuje żelazo, póki gorące. Celebrytka sprytnie wykorzystuje swoje pięć minut. W ostatnich tygodniach m.in. pojawiła się na kanapie u Kuby Wojewódzkiego, zapowiedziała wytoczenie procesu Katarzynie Nosowskiej, wpadła w konflikt z Anetą Glam i wiele wskazuje na to, że dopiero się rozkręca. Derpieński zachęcona zainteresowaniem mediów postanowiła zaapelować na Instagramie do TVN-u w celu znalezienia zatrudnienia.

Zobacz wideo Znane modelki ostro o Derpieński. "Biedna dziewczyna z Pcimia Dolnego"

Caroline Derpieński szuka pracy. Celebrytka zaapelowała do TVN

"TVN, powinniście mnie zatrudnić jako prowadzącą jakiegoś programu albo (zrobić - red.) program o mnie" - napisała w relacji na Instagramie Caroline Derpieński, wrzucając screen z profilu stacji, na którym widzimy 4,6 milionów odtworzeń fragmentu jej wywiadu u Kuby Wojewódzkiego. Czyżby Derpieński szukała pracy w Polsce? Przypominamy, że niejednokrotnie podkreślała w rozmowach z mediami, że przyjeżdża do ojczyzny tylko po to, aby "pogwiazdorzyć", a jej "prawdziwa kariera" ma trwać za oceanem. Jednakże, mimo że przedstawia się jako wpływowa mieszkanka Miami z wieloma zerami na koncie, to o jej biznesowych przedsięwzięciach wiemy tyle, co nic.

Caroline Derpieński szuka pracyCaroline Derpieński szuka pracy fot. Instagram @carolienderpienski

Odcinek "Kuba Wojewódzki Show" z Caroline Derpienski cieszył się ogromną popularnością

Zaproszenie Caroline Derpieński przez Kubę Wojewódzkiego wywołało sporą dyskusję w mediach. Część z widzów stwierdziła, że celebrytka niczym sobie nie zasłużyła na zaproszenie do formatu, a przez konsumpcjonistyczne wartości, jakie wyznaje, nie powinna być promowana na tak dużą skalę. Wszelką krytykę zweryfikowała jednak oglądalność odcinka, która okazała się być rekordowa. Średnia widownia w dniu emisji epizodu wyniosła 606 tys. osób. Jest to o 65 tys. widzów więcej niż otwarcie programu nadawane rok temu. Przełożyło się to na 10,48 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,60 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,37 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Macie ochotę na więcej Caroline Derpieński w telewizji? Przypominamy, że już zapowiedziała swój udział w show "Damy i wieśniaczki" w TTV.

Więcej o: