Paulina Smaszcz w ostatnim czasie była bohaterką portali plotkarskich ze względu na to, że wielokrotnie uderzała w byłego męża Macieja Kurzajewskiego w mediach społecznościowych. Teraz jednak może pochwalić się kolejnym sukcesem zawodowym. Została dyrektorką komunikacji, marketingu i PR w firmie IRCenter zajmującej się badaniami oraz konsultingiem marketingowym. "Pomagamy zrozumieć zachowania konsumentów, stosując praktyczną wiedzę na temat komunikacji, budowania marek i strategii marketingowej" - czytamy na stronie internetowej. W oficjalnym komunikacie poinformowano, czym zajmie się Paulina Smaszcz.
Pierwszy projekt Smaszcz będzie dotyczył mężczyzn. "Z radością informujemy, że dołączyła do naszego zespołu Paulina Smaszcz na stanowisko dyrektorki komunikacji, marketingu i PR. Paulina będzie rozwijać obszar związany z badaniami syndykatowymi IRCenter - poprzez kreację unikalnych rozwiązań dotyczących ich promocji oraz projektów 360. Pierwsze wyzwanie to nasz najnowszy projekt dotyczący mężczyzn i działania marketingowe z nim związane" - czytamy na Facebooku.
Paulina Smaszcz ma duże, niemal 30-letnie doświadczenie w branży, co podkreśla firma. "Paulina ma tytuł doktora nauk społecznych Uniwersytetu Humanistyczno-Społecznego SWPS na Wydziale Nauk Humanistycznych, jest ekspertką ds. kompetencji ukrytych w kapitale ludzkim. Ma 27-letnie doświadczenie w branży komunikacji i marketingu pracując w międzynarodowych korporacjach i zbierając doświadczenia w zakresie ESG, CSR, Public Affairs, Public Relations, Crisis Communication, Advocacy, Digital Media. Jest trenerką rozwoju osobistego, mentorką, mówcą motywacyjnym i konsultantką biznesu. Absolwentka polonistyki i socjologii".
Firma wyraziła radość ze współpracy ze Smaszcz i z tego, jak wiele wniesie ona do organizacji. "Ogromnie cieszymy się na tę współpracę, ponieważ dzięki połączeniu licznych talentów Pauliny oraz wspólnoty zainteresowań i doświadczenia na polu socjologii będziemy mieli szansę wszyscy nauczyć się od siebie nowych umiejętności. I co najważniejsze jeszcze lepiej opowiadać o naszych projektach badawczych zakresie badań marketingowych, badań rynku i analizach rynku".
Paulinie Smaszcz nie można odmówić doświadczenia w branży. Pracowała m.in. na stanowisku kierowniczki działań komunikacyjnych w firmie Red Bull, zajmowała się projektami public relations dla sektora VIP w firmie telekomunikacyjnej Idea, była także szefową działu PR w serwisie Onet. W latach 2016-2018 pełniła funkcję dyrektora ds. PR i komunikacji zewnętrznej oraz rzeczniczki prasowej w ITI Neovision. W 2022 roku przez kilka miesięcy była szefową marketingu i PR w JLL Polska. Smaszcz prowadzi również szkolenia dla kobiet jako trenerka rozwoju osobistego, mentorka i konsultantka biznesu. Jako dziennikarka związana była m.in. ze stacją TVP i TVN. Więcej zdjęć Pauliny Smaszcz znajdziecie w galerii na górze strony.