Louis Vuitton zatrudnia do nowej kampanii Emmę Chamberlain i Charli D'Amelio - gwiazdy Tik Toka i YouTube'a

Louis Vuitton angażuje Emmę Chamberlain i Charli D'Amelio. To prawdziwe gwiazdy platform internetowych. Każda z nich obserwowana jest przez dziesiątki milionów osób.

Louis Vuitton zaangażował internetowe gwiazdy, Emmę Chamberlain i Charli D'Amelio, do nowej kampanii sneakersów LV Squad i LV Sunset. Buty LV Squad i LV Sunset zostały zaprojektowane przez dyrektora artystycznego Nicolasa Ghesquière w ramach kolekcji jesiennej na 2021 rok.

Zobacz wideo Marina na pokazie Louis Vuitton

Rafał Mroczek, Anna MuchaMroczek poszedł z rodziną na rybkę i pokazał paragon. Zażartował z obiadu Muchy za 700 zł

Louis Vuitton angażuje Emmę Chamberlain i Charli D'Amelio

Emma Chamberlain i Charli D'Amelio, występujące w nowej kampanii butów Louis Vuitton są bardzo popularne w sieci. Każda z nich działa na innej platformie.

Emma Chamberlain jest gwiazdą serwisu YouTube. Wielokrotnie nagradzana była za podcasty. W 2019 roku Time Magazine umieścił ją na liście 25 najbardziej wpływowych ludzi w internecie. Z kolei dziennik "The New York Times" nazwał Emmę "najzabawniejszą osobą na YouTube". W grudniu 2019 r. założyła własną internetową firmę zajmującą się sprzedażą wysyłkową kawy Chamberlain Coffee. Współpracuje z marką Louis Vuitton i Calvinem Kleinem oraz z Vogue. W sieci obserwuje ją ponad 35 milionów osób. Cosmopolitan wyróżnił Chamberlain na okładce swojego wydania z lutego 2020 roku, podpisując jej zdjęcie: "Najpopularniejsza dziewczyna na świecie".

Małgorzata SochaChałupy oszalały na widok Małgorzaty Sochy. Paparazzi przyłapali aktorkę w bikini na plaży

Charli D'Amelio to z kolei amerykańska gwiazda Tik Toka. Przez ponad 10 lat była tancerką wyczynową. W sieci zaczęła umieszczać materiały wideo z układami tanecznymi do popularnych piosenek. Dzięki temu szybko zgromadziła dużą rzeszę fanów, a następnie stała się najczęściej obserwowanym twórcą w aplikacji. Jest pierwszą osobą, która zgromadziła najpierw 50 milionów obserwujących, a potem 100 milionów obserwujących na platformie Tik Tok. Według danych magazynu "Forbes" w 2020 roku Charli była drugą najlepiej zarabiającą osobowością Tik Toka. Jest często opisywana jako największa gwiazda tej aplikacji.

Więcej o: