Poniższy tekst powstał przed szczegółowymi ustaleniami o przestępczej przeszłości Dagmary Kaźmierskiej, o których przeczytacie pod tym linkiem. Tę informację zamieszczamy pod każdym artykułem o Dagmarze Kaźmierskiej w całej Gazeta.pl.
Program Polsatu z Dagmarą Kaźmierską w roli głównej cieszy się coraz większą popularnością. Pomysł jest prosty - "Królowa życia" szuka kandydata na męża przed kamerami i w tym celu przemierza Polskę wszerz i wzdłuż. Towarzyszy jej syn Conan oraz przyjaciel Jacek Wójcik, doskonale znany widzom z poprzedniego formatu celebrytki w TTV. W szóstym odcinku "Dagmara szuka męża" Kaźmierska przyjedzie do Szczecina, gdzie zapozna Czarka.
Czarek to kolejny umówiony przez Jacka i Conana kandydat na partnera dla Dagmary. Kaźmierską i mężczyznę momentalnie połączy zamiłowanie do horoskopów i ezoteryki. Mężczyzna już na przywitaniu wręczy "królowej życia" dzieło swojego autorstwa - jej portret. Kiedy jednak - razem z towarzyszami - dotrą do muzeum iluzji, Jacek ujawni Dagmarze, że prezent uległ uszkodzeniu, mając na to "niezbyte dowody". Rozgoryczona Kaźmierska nie da jednak za wygraną i zdając się na intuicję, "po nitce do kłębka" dotrze, co tak naprawdę stało się z portretem wykonanym przez Czarka. Szósty odcinek show "Dagmara szuka męża" zostanie w poniedziałek, 15 stycznia o godz. 22.00 w Super Polsat. ZOBACZ TEŻ: "Dagmara szuka męża". Kaźmierska zachwycona kandydatem. "Ja pana kocham". Jednego nie wie
Dagmara Kaźmierska ma powody do świętowania. Program z jej udziałem okazał się sporym sukcesem dla Polsatu. Z tego powodu widzowie mogą go oglądać także w głównym kanale stacji. Przypominamy, że od grudnia show "Dagmara szuka męża" emitowane jest w poniedziałki o 22.00 w kanale Super Polsat. Od 13 stycznia natomiast można oglądać też w Polsacie - w soboty o 15.45. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualne Media, średnia widownia premierowych odcinków cyklu do 25 grudnia wyniosła 173 tys. osób, co przełożyło się na 1,78 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,02 proc. w grupie 16-49 i 1,93 proc. w grupie 16-59.